юни 14, 2013 Maia Georgieva 4 Comments

AUDISPRAY


Ето с какво почиствам ушичките си. Неприятно ми е, когато трябва да си бъркам с клечки из ушите. Това е един много лесен начин за почистване, който не изисква усилия. Флаконът е алуминиев, 45 мл. Audispray  - микробиологично тестван разтвор на морска вода, който бързо разтваря ушната кал и осигурява добра хигиена на ушите. Спрейвам веднъж в ухото, след това го разтърквам леко, изчаквам да подейства и накрая забърсвам ухото с кърпичка. Спрея разтваря ушната кал и тя изтича от ухото, като не оставя и помен от нея! Много съм доволна!Само млко е странно усещането, когато пръсна в ухото - сякаш започва вътре всичко да шупти :))) Като цяло добре измислен продукт! :)




4 коментара:

  1. Преди време имах голям проблем с ушите и ми пресписаха този спрей и в последствие се оказа, че никаква работа не върши. Чуда се сега дали да не го купя пак.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не знам защо при теб не е проработил. На мен ми върши чудесна работа! :) Може би трябва да го опиташ пак :))))

      Изтриване