юни 10, 2013 Maia Georgieva 0 Comments


   Здравейте, мили мои :)))
 Не, не съм ви забравила и днес. Днес постът е посветен на стройната фигура, за която всички мечтаем. В последно време и аз се старая да си похапвам по-малко, да се движа повече и да пия повече вода. Все пак плажът вече ни зове, трябва да изглеждаме добре :))) Може би знаете, че ако видите жена да прави усилено коремни преси и да е на диета за ден, означава, че след 20 минути ще бъде на плажа. Е, грижете се за тялото си винаги и през цялата година! Не си мислете, че то не помни какво направихте миналата зима :))))Представям ви любимата ми зърнена закуска и продуктите, които ми помагат да съм в топ форма :)
Първият продукт, който ще ви представя е на DS Laboratories  - Oligo.DX®. Това е един много любим мой продукт, който обожавам да използвам. Екологично чист, за третиране на целулит, който според проучвания е намалил значително целулита при 89% от жените. Е, май и аз също съм в тези проценти. Основните съставки на антицелулитния гел Oligo.DX® включват кофеинови микрочастици, капсулирани екстракти от лотос и бръшлян, както и триетаноламин хидройодид. Убедена съм в ефикасността на кофеина в борбата с целулита. Нанасям от гела по 1 път на ден в продължение на месец и реално се вижда ефекта!!!

Следващия ми много любим продукт - Lierac 
BODY-SLIM VENTRE&TAILLE!!! Освежаващ гел - серум, който се бори с мазнините в коремната област. Съдържа екстракт от кафяви водорасли (1%) за целенасочен ефект срещу мастната тъкан и полизахариди от овес за стягане. Използвам го в продължение на 15 дена като се масажирам в областта на корема и талията веднъж дневно. Има многоооо приятен аромат и някак стягащо и загряващо действие при втриване - сякаш наистина работи! Обичам го! Спомага да имам стегнатото и плоско коремче, което винаги съм искала.

 ELANCYL - продукт, който успешно се бори с целулита!!! Много ми харесва приятно зеленият цвят на продукта, както и пухкавата смес, която излиза с помпичката. Отново използвам в продължение на месец всеки ден. Лаборатории ELANCYL са експерти в отслабването от 40 години и знаят как се прави :)

 Използвам и антицелулитния гел на Ейвън. Много приятен продукт - разхлаждащ, стягащ, правещ бедрата ти да изглеждат наистина добре! Втривам го добре с масажни движения в продължение на минута и започвам с упражненията. Съчетан с упражнения, ефекта на продукта е значим! Съдържа тропически звезден плод от югоизточна Азия, който е мощен стимулатор за по-бързото изгаряне на мазнини. Спомага за секси дупе и извайва тялото, като не оставя грам целулит, кожата става по-еластична :))) Опитайте, ще ви хареса!!!

 Въпреки, че не съм мама, този лосион на Bubchen ми действа много добре. Много лек и нежен е, с приятна, отпускаща миризма. Стяга кожата, прави я елстична и подхранена :)

 M. Asam Vino Gold - нежен лосион за извайване на фигурата с уникален аромат. С ценни съставки, една от която е масло от гроздови семки. Много любим!!!!

 Мммм, закуска за шампиони!!!! Похапвам мюсли или овесена кашичка всяка сутрин, за да се заредя със сили и започвам с упражненията. След тях идва ред на душ, а след това блаженно се отпускам в ръцете на тези работещи за тялото продукти! :)


 Прекрасен ден!!! Използвайте го, за да се погрижите за тялото си! :)Оревоар!!!


0 коментара: