юни 13, 2013 Maia Georgieva 0 Comments


Здравейте, страхотни мои приятели! 


Днес ще ви покажа два много хубави продукта за коса! Те са сред най- любимите ми и ги използвам доста често. Стоят начело на рафта с козметиката ми за коса и много си ги обичкам

Първият продукт е много симпатичният ми CHI Straight Guard Smoothing Styling Cream. Той е на  марката CHI - една от любимите ми марки за коса! Превръща хвърчаща и къдрава коса в гладка и права прическа. Крем базата дава нечуван контрол и блясък. Лесно се разресва при изправяне със сешоар.Опаковката на крема е изключително удобна и практична. Червена, с надписи, направена от супер здрав материал. Изпускала съм шишето няколко пъти на пода, но все е оцелявало. С удобна помпичка за изпомпване на нужното количество продукт. Обемът е 200мл., което означава, че е супер икономичен продукт.  Съдържа: Water - Aqua, Polyacrylamide, Fragrance - Parfum, PVP, Propylene Glycol, C13-14 Isoparragin, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Mica, Titanium Dioxide, Laureth-7, Hydroxypropyl Guar, Panthenol, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Hydrolyzed Wheat Protein, Hydrolyzed Wheat Starch, Hydrolyzed Collagen, Hyaluronic Acid, Hydrolyzed Silk, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Ceramic.
Сместа е средно течна, бяла на цвят. Поставям две помпички от продукта върху мокра коса. Касата ми става права, лъскава и копринено гладка. Ефектът се запазва ден-два, защото след това косата ми започва да се омазнява. Това не се дължи на продукта, просто косата ми си е такава :))) Използвала съм и други продукти на марката и съм много доволна от всички!



 Представям ви и Nashi Argan - Instant - Хидратираща спрей-маска за коса с арган без отмиване. Още един много хуабав продукт. Много интересна опаковка, отново с помпичка. Сместа е бяла и ухае много приятно. Поставям от продукта две помпички върху мокра коса и я сресвам. Не изплаквам маската. Косата ми моментално се възстановява и съживява.  Става блестяща, много лъскава, ухаеща уникално хубаво дни наред. Крайчетата също живват и изглеждат току-що подстригани! Чудничък продукт! :) Маслото от арган, което съдържа Nashi Argan прави чудеса!
 И така, чрез тези продукти вие ще постигнете права и блестяща коса! Точно таква, каквато искате да бъде! Аз обожавам моята коса да бъде точно такава!


        
                          Love ya!

                          

0 коментара: