Bilka продукти

юни 06, 2013 Maia Georgieva 0 Comments

Здравейте, здравейте!
Днес се събудих и огромна усмивка се изписа на лицето ми. Защо ли? Защото Билка експертите знаят как да зарадват своите почитатели. Получих чудесно малко кашонче! В него се криеха продуктите, които желаех най-много и ето, че наистина желанието ми се изпълни! (Само да знаете, че от Билка сбъдват мечти). Та ето какво си бях пожелала. 
Първият продукт е Bilka Mavrud age EXPERT. Интензивен дълбоко регенериращ анти-ейдж крем за лице, който подмладява кожата отвътре и видимо намалява първите признаци на стареене. Съдържа антиоксиданти и регенериращи съставки с подмладяващо действие. Много исках да го пробвам, най-вече заради съставките му, а именно:
- креатин;
-масло от гроздови семки;
-хиалуронова киселина;
-екстракт от грозде Мавруд;
-масло ший;
-алантоин;
-Д-Пантенол;


Опаковката на крема е много стилна, с малки лилави гроздчета. 
Бурканчето е бяло, пластмасово, 40мл. размер.

Това е кремът отвътре. Мек, бял и пухкаф....


Кожата на лицето ми се почувства много добре при първото намазване. Кремът изобщо не е мазен, попива много бързо. Ароматът му е много приятен - на грозде...м-м-мммммм :) Препоръчва се да се маже сутрин и вечер, което ще спазвам и ще наблюдавам ефекта върху кожата си. :)

Това е вторият продукт, който получих - Bilka Dent EXPERT.Това е вода за уста против възпаления в устната кухина. Имам проблемни венци и дано се повлияят добре от този продукт. Търсих нещо изцяло на билкова основа, а този продукт е точно това. Съдържа много билки, част от които са: мента, невен, синя жлъчка, жълт кантарион, жиловляк, лайка, чер оман, зелен чай, листа от дива череша. Някои от тях дори и не ги бях чувала, затова потърсих инфо в нета :) Изцяло био съставки, комбинирани с лечебните соли на млечната киселина. Опаковката е много удобна за употреба, само не знам дали да го съхранявам в хладилник или не. Отпивам глътка направо от шишето и започвам да се жабуркам :) Има приятен вкус, леееко ми налюти в началото, но това все пак означава, че работи, нали така.... :) Дано венците ми най-после се стегнат и успокоят... 


Ето тук можете сами да прочетете описанието на продукта:
Ето и следващите Билка продукти, които винаги съм искала да опитам. Не заради нещо друго, а защото обиииичам аромат на пъпеши върху тялото си. Това са богатата хидратираща емулсия за тяло Bilka 100% Aqua Natura и хидратиращия гел за измиване на лице Bilka 100% Aqua Natura. С аромат наааа краставица и пъпееееешш...Охааааааааа :))))))))) 
Гелът е прозрачен, зеленикав. Ухае на пъпеш, още щом го изсипеш в ръката си. Отлично почисти кожата ми, като леко го втрих, а след това изплакнах с вода. 
След това продължих с емулсията. Намазах пълна шепа върху тялото си от и беше превъзходно изживяване!!! Цялата къща замириса на пъпеш. Съвсем лека и нежна е. Кожата ми я хареса! Определено! Ароматизира чак дрехите ми след обличане. Вече съм върл фен и поставям този продукт в графата на отличните лосиони за тяло, които ще използвам и в бъдеще!


Това е последният продукт, който си бях избрала. Bilka hair collection Shampoo Ultra SHINE! Мдааа, с него косата ми стана мека, нежна и пухкава. Образува гооляма пяна :) Пиша 6+ и на този продукт. Бих си пожелала да го има и в по-голяма тубичка (до колкото знам се предлага само в опаковка от 200мл). Поне да беше двойна... :)))) Голям съм "потребител" на шампоани, но така е ....като слагам по 2 пъъъълллни шепи :))))
Продуктите на Билка са чудесни, особено, ако търсите естествени съставки в съдържанието. Олични! На мен много ми харесаха и ще продължавам да съм фенка, доверяваща им се и занапред. :)
http://www.facebook.com/BilkaCollection
http://bilkalifestyle.com

0 коментара: