юни 21, 2013 Maia Georgieva 0 Comments

Eucerin

Съвсем скоро се запознах с марката. До сега не бях използвала техни продукти, само бях чела за тях и то най-вече положителни коментари. Да, оказаха се правилни! И аз ще изкажа положителен коментар за продуктите, от които останах много доволна!

На първо място започвам с продукта за почистване на лице  ЕУЦЕРИН ДЕРМАТОКЛИН ИЗМИВАЩ ГЕЛ ЗА ЛИЦЕ
Продуктът е предназначен за нормална до смесена кожа. Подходящ е и за хора с чувствителна кожа. Почиства отлично кожата, отстранява следите от грим много добре. Не отежнява кожата, а я оставя да диша и я дарява със свеж вид. Съдържа ефективен почистващ комплекс с меко действие и естествени хидратиращи съставки. Сместа е средно гъста, прозрачна с малки бели балончета :)(можете да видите на сниката). Опаковката е много готина, отваря се лесно, може да следиш колко от продукта ти остава. Много е икономичен, мия се вече почти седмица, а все едно не съм го отваряла. 













Следват симпатичните мини тубички ЕУЦЕРИН SPF 50 ЛОСИОН ЗА СУХА КОЖА.
Чудесен продукт, който опитах и останах доволна! Не успях да изгоря дори и в най-жаркото слънце в 14 часа на обед...когато реших да ида на плаж. Това са първите ми бани и реших да се доверя точно на този продукт. Е, не сгреших. Все едно не бях ходила на плаж. Там, където се бях намазала добре нямах и помен от зачервяване! На места бях забравила да нанеса от лосиона и леееко кожата ме пощипваще и беше червенаааа :) Продуктът предпазва кожата от фотоуврежданияот дехидратация и усещане за изпънатост. Немазна текстура, която бързо се разнася и светкавично попива. С прекрасен слънчев аромат! :) 
Не само те предпазва, но и създава настроение на плажа! :)












ЕУЦЕРИН ОЛИО ПРОТИВ СТРИИ 

 Чудесно олио против стрии. Предотвратява появата на стрии по време на бременността, през пубертета и при резки промени в теглото. За намаляване вече съществуващи стрии. Нежно подхранва кожата!!!! Аз имам малко стрии на краката, които започнах да третирам с това олио. След баня си правя масаж на местата, където имам стрии. Олиото е мазничко и позволява дълго време да се масажирам и дори да релаксирам :) Прави кожата гладка и копринено мека. Всички тези действия, както и прекрасния аромат се дължат на съставките. Олиото съдържа комбинация от естествени масла с високо съдържание на мастни киселини, като слънчогледово и бадемово масло и масло от жожоба. Естествен витамин Е за защита от свободни радикали. Без парафин, оцветители и консерванти.



Можете да разгледате и прочетете повече за Eucerin на техните страници! 
Дори и с прекрасна кожа, винаги има какво да попитате дерматолога. А той е на ваше разположение тук, напълно безплатно:

0 коментара: