юни 24, 2013 Maia Georgieva 2 Comments

Ново от Fa! :)


Днес ще ви представя най-новите продукти на Fa :)

Това са дезодорант Fa Sport Invisible Power и 
Fa Shower&Lotion душ-крем Нар :)
Дезодорант Fa Sport Invisible Power
Високоефективна защита 72 ч от изпотяване.
Без бели петна. 
Без жълти петна. 
Без мазни петна.
Свеж, дълготраен аромат.

Готина бяло - лилава опаковка от 150 мл. Многооо е хубав дезодоранта. Зарязах всички останали дезодоранти, които използвах до скоро и сега този за мен е номер едно! Ухае много свежо часове наред! Предпазва ме от изпотяване, въпреки високите температури и постоянното движение :) Харесвам! С две ръце ЗА! :)))) 

















 Fa Shower&Lotion душ-крем Нар

- формула, обогатена с екстракт от нар и чист лосион за тяло
- изключително хидратиращ
- за мека и нежна кожа

 Много е хубав, докато не го опитате няма да разберете! Чудесна опаковка от 250 мл. Свежест в банята, свежест и след банята :) Не изсушава кожата, почиства я много добре и я оставя приятно мека и ухаеща :) 




 Искате ли да спечелите FAнтастичен полет с балон за вас и ваши приятели? Вижте как тук :)
http://www.facebook.com/FaBulgaria
http://www.bg.fa.com/



2 коментара:

  1. По принцип съм фен на козметиката ФА. Но този дезодорант няма да повторя да си купя. От известно време мисля да напиша много отрицателно ревю за него. Остава "мазни" следи по дрехите ми, при впръскването ми лепне под мишниците. Като аромат е хубав, но само толкова!

    ОтговорИзтриване
  2. Не знам защо си останала с такова мнение за този дезодорант...На мен до сега не ми е оставял мазни петна на нито една дреха. Даже много ми хареса, защото не оставя бели следи и не прави жълти петна по дрехите...

    ОтговорИзтриване