юни 19, 2013 Maia Georgieva 0 Comments

MICRO CELL 2000 

Хей, хей! Дойде време да ви представя моите бляскави продукти за безупречен маникюр! Те са на марката Micro Cell 2000. Не знам дали сте запознати с тази марка и дали сте използвали продуктите им, но аз сега ще ви ги представя :)
Ето цялата колекция, която имам. Състои се от крем за ръце, серум за премахване на врастнали косъмчета, гел за отстраняване на кутукули, топ лак, заздравител за нокти, възстановяващо олио. Благодарение на продуктите ръцете ми изглеждат безупречно!

 Продуктите отблизо:



 Това е кремът за ръце  MICRO CELL 2000 QUICK ACTIONHANDCREME 2:1.
Като си помисля го нанасям доста често, защото стои в чантата ми и си го нося винаги с мен. Когато реша, си слагам по малко. Май съм пристрастена и се намазвам дори и да нямам нужда от омекотяване в момента. Но изключително много съм привързана към миризмата на крема и неговото действие. Специален спа ритуал за мен е да се намажа с този крем. Нанасям го навсякъде, дори да съм на работното място. Сякаш по някакав начин кремът ме отпуска. Наслаждавам му се и си почивам като масажирам ръцете си в продължение на няколко минути.Омекотява на минутата ръцете ми, стават много меки, нежни и гладки. В никакъв случай не остая мазна следа, абсорбира се много бързо от кожата. Оставя приятна  миризма за дълго. Кремът е в чудесна бяла опаковка от 100 мл. Много удобна и практична е опаковката, отваря се много интересно - трябва да се завърти. Съставките му са  алантоин , алое вера, масло от манго и екстракт от маслини. И двете ми ръце са влюбени в крема!

Бледо розов цвят и нежен аромат.....MICRO CELL 2000 QUICK ACTION HANDCREME 2:1




MICRO CELL 2000 CUTICLE COMFORT 2:1

Cuticle Comfort / Кутикул Комфорт гел за отстраняване на кутикули.
Да, аз също имам кожички и не мога да ги понасям. Голямо рязане пада, но добре, че открих този продукт. Той ме спаси от вечното ръчкане на кожичките ми! Лесен за нанасяне продукт в специална опаковка - удължена част в началото, която пуска по малко и се нанася само там, където желаеш. Нежно отстраняване на кутикулите без агресивно действие. Едновременно защитава и се грижи за кутикулите около ноктите. Нежно омекотява излишните кожички и улеснява тяхното отстраняване. Двоен ефект върху кожичките около нокътя. Съдържа Калций и Вит. B5 подхранват и защитават. Морски соли и хитин отстраняват нежно мъртвите и излишни кутикули. Професионален продукт за нокти без кожички :)



NAIL RESCUE OIL / ВЪЗСТАНОВЯВАЩО ОЛИО, 12МЛ.

Олиото, което ме грабна още с първото нанасяне. Мега изискано стъклено шишенце от 12 мл. Съдържа ценни растителни масла, витамини а, в5,с,е и f, силиций и цитрал. Омекотява и защитава кутикулите от изсушаване. Растителните масла проникват в дълбочина, възстановяват липидния баланс на хидратиращия флуид и предават брилянтен блясък на ноктите. Запазва еластичността и стимулира растежа по естествен начин, предпазва от нацепване краищата. С антигъбичен ефект. Използвам го 3-4 дена в седмицата. С удобна четка нанасям малко от продукта върхо ноктите. Оставям да подейства за минута, а след това започвам да масажирам нокътя. Oлиото не попива и позволява хубаво да се втрие с лек масаж в нокътя. Ухае на цитрос - хубав аромат на мандаринка :)










Найл Репеър / Найл Витал - заздравител за нокти - ГЛАНЦ. 

Друг полезен продукт, който нанасям според указанията - нанася се един пласт на всеки нокът на първия ден. На следващия ден нанасям още един пласт, а на третия продуктът се прекахва. Нокътят се заздравява и възстановява, предпазва го от счупване и нацепване. Може да се използва самостоятелно, или като база преди нанасянето на декоративен лак. Отново в симпатично стъклено шишенце от 12 мл.



Nail Wonder универсален ТОП лак. 

Стъклено шишенце с блестящ елексир в 12 мл. Топ-лак, който е съвместим с всеки декоративен лак. Нанасям по един пласт след нанасяне на лака за нокти. Подпомага по-бързото засъхване на лака, като същевременно удължава трайността на лака. Така декоративния ми лак блести още повече и не се надрасква повърхността на нокътя. Лакът ми издрържа много повече като е запечатан отгоре с топ - лака. Нанасям го и преди да нанеса декоративния лак. По този начин предпазвам нонктите си от пожълтяване. И нека обобщя : хубав, блестящ завършек на моя лак - това е топ лакът на MICRO CELL 2000!!!!!


 Продуктът, който следва да ви представя е много иновативен и супер готин! Става дума за pfb Vanish. Продукт No 1, специален "рол-он" серум за премахване на врастнали косми и предотвратяване на тяхната поява вследствие на обезкосмяване чрез бръснене, кола маска, крем-депилатоaр, механична или лазерна епилаци и др. Използвам го от скоро, но мога да кажа, че резултатът се вижда веднага. Използвам го след бръснене в зоната на подмишниците. Откакто го нанасям не съм видяла втастнало косъмче. След бръснене вече нямам неприятни пъпчици и забучени наобратно косъмчета. Рол-онът е много удобен за нанасяне, не мирише приятно, но това няма значение за мен, важен е ефектът. 
Подходящ е и за жени, и за мъже. 
Нанася се навсякъде, където се сетиш: 
  • Лице
  • Шия, врат, тил
  • Подмишници
  • Слабините
  • Областта на бикините
  • Крака
  • Гърди и гръб
Можете да разгледате сайта на продукта: http://www.vanishbg.com/



 Всички пордукти са много ефикасни, а и много икономични - дълго време ноктите и ръцете ви ще изглеждат перфектно!



Това е сайтът на марката, където можете да се запознаете с Micro Cell 2000 по-подробно и да разгледате продуктите. 
http://www.micro-cell.eu
Можете да ги поръчате от сайта тук:
http://www.micro-cell.eu/shop.aspx
или да разгледате местата, от който можете да си ги закупите:
http://www.micro-cell.eu/where-to-buy.aspx

0 коментара: