KEUNE

юли 14, 2013 Maia Georgieva 0 Comments



Привет!
Май скоро не съм писала нова публикация, но ето, че отново съм тук.
Днес ще ви представя няколко продукта на професионалната марка за коса Keune.
Мога да препоръчам и трите продукта без да се замислям, защото доста ми харесват и напълно оправдават очакванията ми за качествена козметика за коса!

Първият продукт е най-най любим за мен в момента! Представям ви го без повече размотаване :)

ПОДХРАНВАЩ СПРЕЙ ЗА КОСА ULTIMATE CONTROL 2-PHASE SPRAY


Двуфазен бързодействащ подхранващ спрей за лесно разплитане и разресване на косата със Силсофт технология, която контролира водният баланс. Ниското ниво на pH успокоява кутикулата, подсилва блясъка и не утежнява косата. Напръскайте върху суха или влажна коса и оформете прическата. Изключително подходящ за: Разресване; Като неизплакващ се Подхранващ Спрей; При подстригване.

Толкова много ми харесва! Използвам го след баня на мокра коса. Напръсквам косата, а след това я разресвам. Ефектът е мнооогооо готин - лесно разресване, супер блясък и нежен аромат! Изобщо не прави косата по-тежка или пък мазна - продуктът е супер лек и дори мога да кажа, че изобщо не се чувства на косата. Много приятен и иновативен е! Не мога да ви опиша кефа, с който нанасям продукта!!! Уникалната пръскалка (вярвам би искал да се напръска всеки:) доставя страхотно забавление! Разбира се, че преди да напръскам косата си "разкопчавам" спрея, тъй като има специална закопчалка на помпичката и го раздрусвам, защото е двуфазен и трябва да смеся двата слоя:) Много готин продукт!!! Ще го използвам и занапред!




 Ужасно впечатлена съм от опаковката на продукта! Просто ми стана адски любим може би имено заради нея! по-страхотна опаковка на продукт за коса не бях срещала скоро!


KEUNE Vital Nutrition шампоан за суха, шуплеста и увредена коса.


Мек почистващ шампоан в Нутри Инжекционна Технология: Съдържа висока  концентрирация на подхранващи и защитни съставки като Етерични Минерали, протеини и Провитамин В5. Комбинацията от катионни полимери подобрява устойчивостта. Косата става по-гъвкава, еластична и блестяща.

КАЧЕСТВА

-    Протеините подхранват вътрешно увредената структура на косъма

-    Провитамин В5 прониква дълбоко в ствола на косъма и регулира водния баланс

-    Катион активните полимери подобряват устойчивостта

РЕЗУЛТАТ

- По-силна и по-здрава коса

- Гъвкава, копринена и блестяща коса
- подобрена устойчивост


В момента косата ми е доста суха, защото в летните месеци винаги я мия по-често, излагам я на слънце и я мокря със солена морска вода. Всичко това ужасно много уврежда косата ми, затова прибягнах до този шампоан, който напълно оправда очакванията ми. Използвам го често, като отлично измива и овлажнява косата ми! 
Крайчетата ми изглеждат отлично, а косата ми все така блестяща и гладка (ефекта, на който държа много)!

Балсам за коса Vital Nutrition

Изплакващ се балсам с Нутри Инжекционна технология: регенерира водният баланс на суха, шуплеста и увредена коса. Добавя нова енергия към безжизнената и уморена коса, без да я утежнява.  



КАЧЕСТВА

-    Провитамин В5 прониква дълбоко в ствола на косъма и възстановява водният баланс

-    Катионните полимери подобряват устойчивостта
-    Маслото от Шеа добавя блясък и подхранва косата

ПРЕПОРЪЧВА СЕ ЗА
• Интензивна грижа за суха, шуплсета и увредена коса

РЕЗУЛТАТ
-    Подобрява силата и блясъка
-    Омекотява и успокоява косата
-    Прави косата лесна за ресане
-    Не утежнява косата


И този продукт оправда очакванията ми. След шампоана за коса винаги нанасям и балсам. Балсамът не омазнява допълнително косата, действието му е много добро - допълнително блясък винаги е добре дошъл. С помощта му разресвам косата си много лесно!

С удоволствие ще изпробвам и други продукти на марката!


 Това е подробното описание на продуктите, които бихте могли да откриете на: www.keune.bg




Усмихната седмица желая на всииичкиии! :))))))))))))))
                                        

0 коментара: