Спрей за крака DEOFEET

август 09, 2013 Maia Georgieva 0 Comments







Здравейтееее, миличкиии :) Надушвате ли вече уикенда или може би сте отпускари и избощо си нямате представа кой ден от седмицата е? :) Аз продължавам да се наслаждавам на чудесните летни дни, като всеки ден не пропускам да се разходя  - ту към плажа, ту на концерт, ту на шопинг....и къде ли още не :) Последното ми щурмуване на големите разпродажби в мола беше изключително приятно!!! Уцелих десятката с някои покупки и съм много щастлива от факта, че най-после дойде ред на супер големите намаления :) Е, краката ми не бяха много доволни след голямото мотаене из магазините...Сдобих се с няколко мазола, ноооо...на помощ дойде готиния спрей на DEOFEET, който облекчи всички болки :) Бях готова за нова серия пазаруване :) Спреят е испанско производство и ми е много, много любим :) Толкова любим, че това флаконче вече привършииии :) Хубаво разклащам спрея, а след това напръсквам целите си крака, дори и в обувките. Ако забравя да го разклатя, започва да пръска беличко. Спреят страхотно разхлажда и успокоява краката ми, оставя много приятен аромат и не мазна следа. Освежава ги и забравям за туптенето в краката ми от преумора. Както казах вече, напръсквам и вътре в обувките си. По този начин крачката ми се чувстват много приятно в тях - не се изпотяват, не се пързалят и не излъчват неприятна миризма :) Доволните ми крачка благодарят на DEOFEET :) Използвала съм и хидратиращия и ексфориращия крем, както и освежавашият гел за крака на марката. Всички продукти са чудесни! Особено хидратиращия крем, който нанасям след баня и перфектно овлажнява краката ми, без да оставя мазни следи :) Споделете и вие с какво обичате да глезите крачката си :)
http://www.krasivotialo.com/cosmetics/foot_care/deofeet-deo.html

0 коментара: