Слънчеви усмивки с Evterpa :):):):)

август 29, 2013 Maia Georgieva 2 Comments

♥Summer♡ Love♥ Beach ♡= Happiness.....













Дам, ♥ (обичам) плажът много, много, ама наистина много ми харесвааа. Жалко, че лятото е към края си и останаха съвсем малко летни дни. Да се надяваме поне, че и през септември ще има топли дни, на които да се наслаждаваме. А ето и едни продукти, които използвам на плажа. Те са на българската марка Evterpa. До сега не бях използвала техни плажни продукти, но опитах и останах впечатлена. Плюсовете са ниските цени и хубавото качество на продуктите, в което се убедих. Та ето и продуктите: Плажно масло с фактор 30, Плажно масло за бебета и деца отново с фактор 30 и Плажно мляко 3 в 1 с фактор 30. 
Започвам с продукта фаворит за мен, а именно Плажното масло за бебета и деца +SPF 30. 
Поместен е в готина синя тубичка - спрей от 55мл. Нанася се много лесно, само напръсквам участъка, който желая и разнасям с ръце. Попива бързо, като оставя приятна следа върху кожата ми и я ароматизира много приятно на кокос. На мен поне ми мирише на това. Много ми хареса маслото и смятам, че едно хубаво плажно олио трябва да е такова - мазничко, уханно и наистина да защитава кожата. Използвам го в часовете между 12 и 14, когато слънцето е най-силно. 
Следващият продукт е Плажно масло +SPF 30. То е 3 в 1 и: предпазва кожата, за хубав здравословен тен, против изсушаване. Опаковката му е от 100 мл, кафява, отново с пръскало за лесно нанасяне. Напръсквам там, където желая и разнасям. Оставям да попие хубаво в кожата. Това масло също ухае много хубаво, но миризмата на маслото за деца ми е фаворит. Кожата ми не се изсушава и стои приятно лъскава под жаркото слънце. Предпазва ме отлично от вредните слънчеви лъчи, но разбира се - нанасям го постоянно - преди излагане на слънце, след къпане във водата и на всеки час. Маслото е подходящо за лице и тяло. 
Плажно мляко +SPF 30 отново 3 в 1: висока защита, предпазва и овлажнява, за съвършен тен. Опаковката е много удобна, синя тубичка от 100 мл, която много лесно се пренася и не заема много място в плажното ми несесерче. Млякото е беличко на цвят, нанася се много лесно и само с няколко движения без да оставя бели следи и чувство за мазен ефект. Има чудесен аромат, който аз оприличавам като на парфюм :)
Кое ми допадна най-много в продуктите?! Ароматите, of course! Те са различни от всички плажни масла, които съм опитвала до момента. Супер слънчеви, нежни, летни аромати, които се разнасят по целия плаж....Просто не мога да им се наситя и не спирам да се подушвам след намазване :)))) Качеството на тези продукти многооо надвишава цената им. Те са доста евтини - всеки е до към 3-4 лева, а са просто страхотни!
Ето от кои магазини бихте могли да закупите продуктите: http://evterpa.eu/carta_evterpa.html
Надявам се да съм ви била полезна :)



2 коментара:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...