Figs&Rouge Lip Balm :*

август 27, 2013 Maia Georgieva 0 Comments





















Това е един глос за устни, който се предлагаше в Pretty Box за месец март 2013. До колкото знам все още може да бъде закупен самостоятелно на цена около 7.50 за 8мл. Марката Figs&Rouge е английска, беше непозната до този момент за мен. Признавам си, че щом чак съм решила да ви представя продукта, много, много ми е харесал. Това е балсам за устни. Намира се в уникална метална кутийка, супер сладка и с много готин дизайн, който веднага харесах. Може да се носи в чантата и да се използва по всяко време. Нанася се с пръстче, което леееко не харесвам, но съм свикнала да се мажотя по всякакъв възможен начин. Балсамчето лесно се загребва, не стои много твърдо в кутийката. Ухае някак си много странно, като на плодово масло :). Това му ухание го намирам за нормално, защото все пак продуктът е изцяло био и всички съставки са 100% чисти, натурални и органични, които можете да прочетете по-горе. След нанасяне чувствам устните си отлично овлажнени, ухаещи приятно, усещам приятен вкус в устата си. Препоръчва се да се използва и на лице и тяло. Все още не съм опитала, защото реших, че най-доброто му приложение ще бъде върху устните ми. Отново казвам, че много ми харесва :)))) 

www.figsandrouge.com
http://prettyboxbeauty.com/

0 коментара: