Лосион за тяло HEMPZ с аромат на ванилия и сливи

август 30, 2013 Maia Georgieva 3 Comments

Хемпц ванилия и сливиКато върл почитател на всякакви мазила за тяло, ще ви представя и лосионите за тяло на Хемпц. Те са американски и са супееееер аромааатнииии....По принцип са създадени за възстановяване на кожата след слънчеви бани, много подходящи за хидратация на кожата след солариум. Лосионите могат да се открият в нета ето тук: http://shop.heat.bg/index.php?route=product/category&path=18_60
Сами можете да разгледате, че се предлагат най-различни разфасовки, аромати и цени. Ами какво да кажа - всички ми харесват!!! :D Дори няма лосион HEMPZ, за който да кажа, че не ми е харесал аромата, текстурата или резултата след намазването. Всички са супер готини и така различни един от друг! Смятам да ви представя няколко от лосионите. Днес започвам манията си по HEMPZ с Лосион за ежедневна употреба с максимална степен на хидратация с аромат на ванилия и сливи. Размер - 500мл. Цена  - в момента 35 лева, намален от 48 :) Лосионът съдържа 100% чист екстракт от коноп, масла от ший и женшен, витамини A, C, E и екстракти от сливи. Не съдържа парабен и глутен. Напълно 100% растителен. Текстурата на лосиона е много приятна - лека и нежна, лилава на цвят. А миризмата  - УААААУУУ! Ненатрапваща се, плодова, богата. Веднага след баня се намазвам цялата - от- до! Не пропускам и място от кожата ми! Чувствам лек охлаждащ ефект, усещам уникалния аромат през целия ден върху кожата си (в стаята, в която съм се намазала, също ухае цял ден на лосиона). Отлично стяга, овлажнява и успокоява. Цял ден мога само да стоя и да си се мажа с лосиона :) Няма да ми омръзне, повярвайте :)))) Това си е цял празник за кожата ми :)

3 коментара:

  1. Търся си и аз лосион, който да е 100% натурален. От къде си взе този? Може да го погледна ако имам достъп.

    ОтговорИзтриване
  2. Този наистина е уникален, всеки, който го е подушил казва, че харесва аромата и консистенцията му. Можеш да разгледаш всички лосиони на марката в он-лайн магазина им: http://shop.heat.bg/ Сподели, ако решиш да опиташ някой :)

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотни са.Скоро си взех и много съм доволна от резултата.Препоръчвам ги.

    ОтговорИзтриване