"Кератин +" - за здрава коса и здрави нокти!

септември 18, 2013 Maia Georgieva 0 Comments


Време е да споделя резултатите, които постигнах с "Кератин +". Може би си спомняте поста, в който написах, че започвам да ги пия и да очаквате резултатите. Пих по едно хапче два пъти дневно. След месец и половина прием аз постигнах резултата, който целях. А именно - хубава, здрава коса, въпреки сезона! По принцип още в края на лятото и със започването на есента, моята коса стои суха, безжизнена и постоянно капе. В края на това лято, аз имам жизнена коса, пълна с обем. Чувствам я "тежка" и плътна! Не се наблюдава косопад. При кожата си не наблюдавах видими разлики. След лятото тя е хубав равен тен и блясък, хидратирам я редовно. Не мисля, че има какво още да се желае. Обаче ноктите ми усетиха промяната! Наскоро дори си бях пуснала доста дълъг маникюр. Много по-здрави и твърди са, да ти е кеф да си ги пилиш, без да се притесняваш, че ще се нацепят. Имам още няколко блистера, които ще изпия с удоволствие! Косата и ноктите ми са готови за изненадите на есента!
И малко за продукта "КEРАТИН +".
В една опаковка има 50 капсули.
Приложение:
Кератин+ е хранителна добавка, която се препоръчва на хора, имащи желание да укрепят структурата и да подобрят визията на косата, кожата и ноктите си.
Състав : Всяка капсула съдържа :
-Естествен биоактивен Кератин (Cynatine HNS) - 125 mg
-Колаген(Collagen marine hydrolysate powder) - 10mg
Препоръчителна доза :
При нормално състояние на косата, кожата и ноктите - по една капсула два пъти дневно в продължение на шест месеца.
При третирани коса кожа и нокти по две капсули два пъти дневно в продължение на минимум три месеца.
Сега е най-подходящото време за прием на кератина според мен :)
     Поздрави!

0 коментара: