PHYTOMER и YON-KA - крачка напред в козметиката и по-добро от всичко до сега!

октомври 22, 2013 Maia Georgieva 0 Comments

Благодаря на Интер Спа, които са чудесни професионалисти, за възможността да тествам продуктите им. Бях чела доста неща за тях и все се чудех дали наистина са толкова добри, колкото ги описват. Чуденето свърши, защото самата аз можах да се уверя в способностите им. Изпробвах два продукта на PHYTOMER  и няколко на YON-KA . И двете марки са френски и предлагат професионална козметика от висок клас. 

PHYTOMER е световен лидер в таласотерапиятаЗапочвам с козметичната френска марка PHYTOMER - световен лидер в таласотерапията. Иновативни, релаксиращи, богати на екстракти от водорасли и крайморски растения, изключително ефективни, продуктите и спа терапиите на PHYTOMER са покана за морско потапяне в света на красотата. 








Първият продукт на марката, до който се докоснах е ROSEE VISAGE TONING CLEANSING LOTION-Почистващ тонизиращ лосион без алкохол. 
 Тонизиращ лосион който е нежна и успокояваща грижа за отстраняване на грим и замърсявания от кожата на лицето, оставяйки я успокоена, гладка и реминерализирана. Идеален и за почистване и на околоочния контур. Подходящ за всеки тип кожа.
Активна съставка: Sorenia-ароматична вода от растението морски прещип.
Дерматологично тестван продукт.
Поставих продукта на памуче и нежно масажирах, като минах по цялото лице. Стигна ми за няколко пъти. Много добре почисти лицето ми, без да го изсушава. Ухае на нежност, на рози, на морски бриз. Хареса ми... 


Следващият продукт, който не само изпробвах, но ми се иска да изпробвам и занапред е HYDRACONTINUE  Енергизиращ Хидратиращ крем 50мл.
Лека емулсия, която дава ободряваща свежест на уморената кожа с повяхнал тен.Осигурява мигновена и дълготрайна хидратация. Кремът е подходящ за всеки тип кожа и е идеална база за грим.
Състав:Преплетени водорасли: укрепват междуклетъчната матрица и така предотвратяват загуба на влажност от резервоарите на дермиса
НОВО Пулпа от Морски зърнастец(Облепиха): богата на Omega-7- редки есенциални мастни киселини, които стимулират клетъчния метаболизъм и дават живителна сила.
Витаминно трио: B5, E and F
Този крем ме грабна на мига! Ултра лек, приятен и уханен. Влюбих се в аромата и нежността, с които дарява кожата ми. ♡ Пасва съвършено на всеки фон дьо тен, идеален за всеки ден! Не само прави кожата на лицето ми перфектна, но по някакъв странен начин ме кара да се чувствам щастлива :)
Толкова за PHYTOMER, нека да продължим нататък с нещо още по-хубаво, а именно YON-KA!
YON-KA е висок клас професионална френска спа козметика. Пионери в ароматерапията и със силата на световния си опит от над 50 години, лаборатории Мулталер предлагат богата гама продукти, базирани на етерични масла, растителни екстракти и морски елементи, действащи в синхрон за да отговорят на специфичните нужди на кожата и осигурят незабавен и траен резултат. Марката предлага продукти за лице, за тяло и слънцезащитни продукти. Аз опитах няколко чудесни продукти за лице. 


LOTION YON-KA
 ЛОСИОН ЗА СЪЖИВЯВАНЕ И ОСВЕЖАВАНЕ НА КОЖАТА
нормална към мазна кожа -  суха кожа

Повече от обикновен тоник, тази възстановяваща емулсия е истинска фито-ароматична терапия, необходима за възстановяване на равновесието и подготовка на кожата за ежедневна грижа. Без съдържание на алкохол, той освежава, тонизира и оздравява кожата, като предава на цялото тяло енергизиращия ефект на етеричните масла. Представен е в две версии – едната за нормална към мазна кожа, другата за суха кожа.
Състав: комбинация на Yon-Ka  от 5 етерични масла ( лавандула, здравец, розмарин, кипарис, мащерка).
Аз имам впечатления от лосиона за нормалнакъм мазна кожа. С добре напоено тампонче минах по цялото лице. Стигна ми за няколко почиствания - към 5-6. Страшно много ми хареса! Първото, което харесах е аромата, който веднага разпознаваш - на билки! Второто - това, че почиства и освежава страшно добре. Ухае на природа, на билки, на живот. Това ухание се набива направо с носа ми и го усещам много дълго след почистването, а кожата ми е гладка, мека и озарена, без следи от сухота, опънатост и люспене. С този лосион Yon-Ka доказа пред мен напълно всичко, което казват, че са - професионалисти в аромотерапията!


LAIT NETTOYANT
ТОАЛЕТНО мляко ЗА ПОЧИСТВАНЕ НА лице и ГРИМ
Кремообразно, с деликатен аромат, това нежно мляко подхожда на всякакъв тип кожа. То почиства лицето и отстранява грима от клепачите и миглите с едно движение, след което се изплаква с вода. Предпазва хидролипидния слой на кожата и я оставя идеално чиста, мека и с усещане за комфорт.

СЪСТАВ:  меки почистващи съставки с растителен произход, борнеол, екстракт от кафяви водорасли, растителен глицерин
Също чудесен продукт! Отстаних с негова помощ грима си два пъти - страви се отлично! Бих могла да кажа, че ми хареса млякото. 







GOMMAGE 303 – GOMMAGE 305
 ПОЧИСТВАЩ И ИЗСВЕТЛЯВАЩ ЕКСФОЛИАНТ, нормална към мазна кожа- суха или чувствителна кожа
 Истински 4 в 1, този ексфолиант на растителна основа и без груби частици нежно отстранява мъртвите клетки, изсветлява тъмните участъци, хидратира и балансира кожата.

Богат на етерични масла от цитрусови плодове, Gommage 303 има стягащ ефект. Благодарение на борнеола и белия равнец Gommage 305 успокоява и почиства..
СЪСТАВ:  рожков, екстракт от кафяви водорасли, етерични масла от портокал, лимон, лайм,     богат на витамин С екстракт от лимон,растителен глицерин,  бяла коприва, борнеол.
Опитах 303. Като цяло е интересен продукт - бял, прозрачен, не знам защо ми се стори прекалено течен за ексфолиант. В този липсваха малките частички, което също ме изнанада. Впечатли ме това, че е изцяло на растителна основа. Gommage 303 е много по-различен от всеки ексфолиант, който съм използвала до момента. 
КРЕМ 83
Защитен дневен крем за чувствителна кожа
Съюзник на чувствителната към суха кожа, този богат и лесно попиващ крем успокоява усещането за дискомфорт, омекотява кожата и предпазва от въздействие на външни климатични фактори.

СЪСТАВ: невен, липа, зехтин, пчелен восък, витамин Е, С и А     
…както и съживяващият и балансиращ ефект на квинтесенцията Yon-Ka: етерични масла от лавандула, здравец, розмарин, кипарис и мащерка.
квинтесенцията Yon-Ka: 5 етерични масла от лавандула, здравец, розмарин, кипарис и мащерка.

FRUITELIA
ИЗГЛАЖДАНЕ НА БРЪЧКИ ОБНОВЯВАНЕ

нормална към мазна кожа – суха чувствителна кожа
 Благодарение на растителните екстракти, естествено богати на АНА, тази течна и лесно попиваща емулсия нежно обновява, хидратира и ревитализира кожата. Тя благоприятства възобновяването на епидермиса, изглажда бръчките и тънките линии, омекотява цвета на лицето и възвръща неговата сияйност и свежест.
Версията за нормална към мазна кожа съдържа дива теменужка със стягащ и почистващ ефект.
Версията за суха кожа е обогатена с невен, който има успокояващ и омекотяващ ефект.
СЪСТАВ: лимон, портокал, захарна тръстика, кленов сироп и боровинка, богати на АНА (плодови киселини),            mimosa tenuiflora, морски пептиди,масло от житни кълнове,оризово масло, витамин Е.
КРЕМ 93

Балансиращ крем за комбинирана кожа
Фин и бързо попиващ, този регулиращ крем с нежен аромат на иланг-иланг балансира комбинираната кожа, избистря тена и контролира омазняването в Т-зоната.

СЪСТАВ:   етерични масла от лайм и иланг-иланг,квинтесенция Yon-Ka: етерични масла от лавандула, здравец, розмарин, кипарис, мащерка, витамин Е, С и А,зехтин.
PAMPLEMOUSSE
Възстановяващ дневен крем
нормална към мазна кожа
суха кожа
Истински енергиен коктейл, този лек и бързо усвоим крем с освежаващ цитрусов аромат озарява и съживява кожата.  Вариантът за нормална към мазна кожа с по-висока концентрация на плодове свива порите. Вариантът за суха кожа е обогатен с фини масла за повече комфорт.

СЪСТАВ:етерични масла от грейпфрут, лайм,сладък портокал, лимон, Yon-Ka: етерични масла от лавандула, здравец, розмарин, кипарис, мащерка,екстракт от грейпфрут, витамин С,зехтин, масло от тиквено семе.


Всички кремове са върха! Ухаят страшно силно на билки - аромат, който до сега не бях намирала при кремовете за лице. Аромотерапия ли?! Да, напълно съм съгласна, че тези кремове те пренасят на друго място и те карат да се отпуснеш. Природата е скрита във всяка една тубичка крем на Yon-Ka! Не мога да определя точно кой крем ми хареса най-много, тъй като количеството, което имах беше прекалено малко. Всяка тубичка стигаше за 4-5 намазвания и не можах да придобия напълно впечатления за всеки крем по отделно. Като цяло всеки крем ухае много приятно на стръкове билки, бели на цвят, плътни и не мазни. Попиват веднага и остават кадифен оттенък на кожата. Харесаха ми Крем 83 и Крем 93 и май те се откроиха в съзнанието ми. PAMPLEMOUSSE също ми хареса. И като заключение бих казала: ако искате да сте в тон с природата, задължително ги опитайте!

0 коментара: