Фон дьо тен на AVON - calming effects ;)

ноември 20, 2013 Maia Georgieva 0 Comments















Като се замисля май имам доста фон дьо тени само за изложба, а използвам единствено този на AVON  - calming effects. За това представям и само него, тъй като е най- най- за мен от дълго време насам. Не знам кое подред шише е това, но със сигурност няма да е последното поръчано. Веднага щом приключа с едното шишенце се запасявам с ново. Снимала съм старото и новото. Поръчвам все един и същи цвят - Cream. И двете са еднакъв цвят, не знам защо на снимките изглеждат различни цветове. Пък и може с времето, отварянето и използването старият да си е променил цвета. На кожата ми и двата седят еднакво и много хубаво. Опаковката е стъклена, с много практична помпичка, която не позволява да се изцапа или омаже шишенцето. Две помпички са напълно достатъчни, за да нанеса продукта на цялото си лице. Нанасям го с пръсти и винаги след като съм намазала лицето си първо с дневен крем. Много лесно се разнася. Покривността на фон дьо тена е перфектна. Като цяло аз нямам много за скриване. Ако все пак се е появило нещо неприятно на лицето ми, го покрива идеално. Не изсушава кожата ми, нито пък я прави да изглежда мазна и лъщяща. Пасва идеално на моя тип кожа (от нормална към мазна). Не усещам да запушва порите ми. Кожата ми се чувства много приятно и леко с този фон дьо тен на AVON. Мога да кажа, че дори "диша". Тенът е перфекто изравнен. 
Моят фаворит!
Опаковката е 30 мл, в различните каталози може да се открие на различна цена. Когато е най-намален струва към 8-9 лева. 


0 коментара: