Една усмивка от BeFit :)

ноември 08, 2013 Maia Georgieva 0 Comments

Може би вече някои от вас са пазарували от сайта http://befit.bg и им е добре познат. А за тези, които за първи път чуват за него мога да кажа: 
любезни + точни + отлично подреден сайт + голям избор = много усмивки  :) и приятно пазаруване!
Много ми хареса сайта - лесно и бързо откриваш желания продукт. Работи много лесно и всеки би се оправил, за да открие това, което търси. А несъмнено, всичко, което търсиш ще го намериш там! Почти няма продукт, за който да се сетиш и да не го откриеш. В он-лайн магазина може да намерите както био и медицинска така и декоративна козметика, диетични и био храни, медикаменти, бебешки храни и много други продукти за вашето ежедневие. Клиентът е на първо място и получава специално внимание и мило отношение. Доставят до вратата за ден-два с евтина доставка. И да споделя за незнаещите, че Be Fit са верига дрогерии в София. Имат свой он-лайн магазин както вече споменах, от който можеш да поръчаш на съвсем разумни цени: http://befit.bg/eshop/
Предлагат и собствено списание. Чета редовно статиите, защото за мен са интересни и ме грабнаха. Можете да го погледнете на следния адрес:
Като комплимент от он-лайн магазина аз получих два продукта, които са ми много любими - руж на Лореал и пакет мокри кърпи Бебелан. Нещо повече за продуктите, защото знам, че ще се харесат на някои от вас :)

L'OREAL TRUE MATCH BLUSH PУЖ 115


Тоза руж ми е един от любимците. Предлага се в няколко нюанса. Аз избрах номер 115 - един прекрасен нежен розов цвят. Пасва идеално на тена на кожата на лицето ми. Слива се перфектно с цвета на фон дьо тена и седи натурално и нежно. В никакъв случай цветът не е натрапчив и силен. Няма блестящи частички, по-скоро е матов. Текстурата на ружа е много фина, но не се рони и няма кофти разпрашаване при използването му. Направила съм снимки без светкавица, дано хубаво да се вижда истинския цвят на ружа. Поместен е в сладурска опаковка на две нива. На първото е ружът, а на втория - отгледало и четка. Четката е от хубав косъм, прави нанасянето му много лесно и удобно. 
Цена 17.90 лева










BEBELAN ВЛАЖНИ КЪРПИ С АЛОЕ И ЛАЙКА 80 БР./ОПАК.

Мокрите кърпички са в голям пакет с капак.  Той съдържа 80 кърпички и струва 2.10 лева. В състава им няма парабени и алкохол, напоени са с натурални екстракти от лайка и алое вера. Ухаят много хубаво. Кърпичките са големи, много плътни и меки на допир, достатъчно влажни. На тях са нарисувани много сладки бебешки нещица - различни играчки, колички, животинки. Отлично почистват и освежават.




Be Fit се грижат за вас и вашето семейство с усмивка и любов, за да бъдете винаги във форма, здрави, красиви и щастливи!

Актуални промоции за м. ноември: тук


0 коментара: