MaX Factor Glossfinity, номер 85 - cerise

ноември 06, 2013 Maia Georgieva 0 Comments





Привет! Ще ви представя един лак за нокти, на който се наслаждавам от скоро. След няколко използвания реших, че и той има място в блога. Това е MaX Factor Glossfinity дълготраен лак за нокти. Много приятен коралов цвят (или още сьомга - дай ми на мен такива цветове :). Номер 85 - cerise. Лакът има удобна четка, с която се работи лесно. Текстурата му също е приятна - плътена е, с наситен цвят. Стои добре дори и с един нанесен пласт, но аз винаги слагам два, за да стои по-блестящо, все едно всеки момент ще капне :) По принцип пише, че лакът трябва да издържи 7 дена. При мен издържа без да мръдне 5 (с нанесен топ лак отгоре). Може би щеше да издържи и още, но обичам да си сменям цвета на ноктите по-често :) Ще нанасям този лак доста често и през зимата, за да ми е по-веселко и усмихнато :)))

0 коментара: