100% натурален козметичен крем “Дермакс”

януари 24, 2014 Maia Georgieva 0 Comments
















Обожавам натуралните продкти! Особено през зимата! Създават толкова уют и топлина вкъщи. Обичам да ги използвам и се мажа с тях постоянно. Направо съм пристрастена към един лековит крем. "Дермакс" е 100 % натурален продукт, които използвам от известно време. Кремът е 50 мл. и се предлага в красива опаковка, която вече видяхте. Консистенцията на крема е твърда. След като си взема от крема, той се стопява и става мазничък. Ухае много хубаво на натурално, на истинско. Съставките на крема са: растителни масла слънчогледово и маслиново, пчелен восък, борова смола, бяла дъвка, натурални масла и екстракти от невен, лавандула, босилек. Може да се използва на много места, в зависимост от кожния проблем. Аз го използвам за ръце, защото са ми много сухи през зимата. Нанасям го и на петите ми, когато са напукани. Слагала съм и на кофти пъпчици по лицето си. Много бързо облекчава кожата, омекотява я, подхранва, възстановява. Пъпчиците ми минават бързо. За мен кремът е лековит. След като го нанеса, попива в кожата и не оставя мазни петна. Даже съм нанасяла от него по няколко пъти на ден и изобщо не чувствам мазен слой. Много, много хубаво действие има! Държа го на хладно и тъмно, защото може би ще се разтопи, ако го оставя на светло и топло място. 
Може да се използва при:
1. загрубяла и раздразнена кожа
2. претриване, подсичане
3. напукани пети, ръце
4. сърбежи от ухапвания на насекоми
5. много видове гъбични заболявания и възпаления върху кожата и лигавицата
6. акне от бактериален произход
7. проблеми с кожата на главата и като маска за коса
8. бременност - предотвратява появата на стрии
9. новородени бебета и деца след къпане или измиване
10. белези, постоперативни и други
11. псориазис
12. повечето видове екземи
13. хемороиди
14. повърхностни рани
15. изгаряния (слънчеви и други)
16. разширени вени
17. декубитуси
Закупува се от аптечната мрежа.

P. S. Пропуснах да кажа, че е български продукт. Произвежда се в Смолян и e направен в резултат от дългогодишен опит на поколения.

0 коментара: