Кérastase - Lift Vertige

януари 13, 2014 Maia Georgieva 0 Comments







И така  - обявявам L'Oréal седмица! Всеки ден от тази седмица ще представям продукт/и на марката! Надявам се да ви бъде интересно и да следите редовно публикациите!
Първият продукт е на Кérastase - Lift Vertige! Той е част от първата серия стилизиращи продукти на марката. За рекламно лице е избрана самата Кейт Мос - Wow! Серията съдържа 8 уникални продукта. Аз пробвах Lift Vertige или така нар. "високи токчета за косата“.

Какво се знае за продукта:
Гел за повдигане на корените
Резултати от стайлинга : Гарантиран ефект "по-висока коса"
Деликатна мекота - блясък.
Фиксация : Средна
Технология : Поставен в херметична помпа-флакон, този ултрамек, прозрачен, течен гел не съдържа алкохол и не изсъхва.

Стил
С Lift Vertige нищо не може да ви попречи да постигнете желаната височина на косата. В основата на този ефективен продукт е една простичка формула: повдигане, гъвкавост, височина - без неприятни изненади. Формула, която може да повдигне корените с финес и без да оставя косата с вид на "твърда каска".
Как го използва Луиджи Мурено, креативен директор на серията Couture Styling на Kérastase
Подсушете косата с кърпа, нанесете продукта в малки количества и повдигнете корените с четка или гребен, докато сушите. 

С какво ме спечели продукта:
Практична, здрава и стилна опаковка с помпичка, а гелът е мек, прозрачен, с прекрасно ухание!
Косата ми се нуждаеше точно от това повдигане! В тези постоянни мъгли косата ми все е слепена и кофти - Ъхъ :( Сега бих казала, че разликата е очевидна. Добре се сработихме с продукта. Първоначално се затрудних с извиването, предвид това, че съм с две леви... Вече се специализирах - на почти изсъхнала коса слагам 2-3 помпички и започвам да извивам с четка от корените към върха под струята на сешоара. Косата ми не се омазнява бързо и запазва обема си докато не я измия. Фиксацията не е бетонена, а съвсем лека, достатъчна, за да държи обема без косата да лепне и да е сплъстена, както се получава при други стилизанти за коса. Много приятен и лек продукт, който косата ми наистина заслужаваше!

0 коментара: