Грижа за кожата La Roche-Posay

януари 29, 2014 Maia Georgieva 0 Comments




Много отдавна се канех да направя това ревю. Дойде и неговия ред. 
Продуктите са три. На La Roche-Posay:

-THERMALЕ EAU термална вода;
-HYDREANE LEGERE хидратиращ крем за чувствителна кожа;
-HYDRENANE BB Cream крем за чувствителна кожа.






THERMALЕ EAU термална вода

Привърженик съм на термалните води. Тази на La Roche използвам от скоро. Бях опитвала на други марки до този момент. За тази бях чувала, че е една от най-добрите, защото съдържа най-много минерали. На мен ми харесва и я използвам, за да успокоя и освежа кожата ми. Добре ме тонизира. Особено, ако съм я държала на студено и обилно напръскам лицето си. Бррр :)





HYDREANE LEGERE крем за чувствителна кожа

Използвам този крем през зимните месеци. Особено сега ми е много необходим. Седи най-отпред на рафта с гримовете и мазилата и всяка сутрин грабвам първо него, а след това нанасям и всичко останало. Опаковката е стабилна и удобна, 40 мл. Кремът - гъст и уханен. Мирише много приятно, винаги съм харесвала това типично ухание в продуктите на Ла Рош. Страшно свежо! В съдържанието си има селен и термална вода. Много ми харесва как попива и оставя кожата много нежна и успокоена. Добре хидратира, чудесна основа за грим е. През целия ми ден кожата ми е ок, хидратирана, но не лъщи и не прекалено мазна. Даже бих казала, че кремът предава известна доза мат ефект. За цена от 20 лева бих казала, че е просто перфектният крем. Даже не знам как струва толкова малко, дава на кожата толкова много! Предлага се в две текстури. Едната е RICHЕ - за суха и много суха чувствителна кожа, с другата е LEGERE - за нормална към смесена чувствителна кожа. Моят е вторият. 








HYDRENATE BB Cream крем за чувствителна кожа

Познатата бяла опаковка за продуктите на  La Roche-Posay. ББ кремът е 40 мл. Предназначен е за чувствителна кожа - такава, каквато става моята през зимата. Съдържа термална вода (love it). Текстурата е много приятна - средно гъста и ухае точно като крема, който представих по-горе. Определено ми харесва ароматa, запазва се известно време след нанасяне на продукта сърху лицето. По принцип се предлага в два цвята - медиум и лайт. Моят е лайт. Стои много естествено, разнася се лесно и добре хидратира кожата. Може да се използва и без крем за лице, защото смятам, че е доста хидратиращ. Все пак за много суха кожа препоръчвам да се нанесе и дневен крем. Този ББ крем ми е сред любимците! 

0 коментара: