Крем-концентрат с екстракт от градински охлюв 10%

април 06, 2014 Maia Georgieva 2 Comments











Ах, пролет е! Подобаващо фонът на днешния продукт е зелен! Да! А продуктът е Крем-концентрат с екстракт от градински охлюв10%. Производителят е Victoria Beauty. Позната фирма, не само на мен, но и на доста други блогъри. Чела съм много ревюта на различни техни продукти. Цените им са напълно нормални, а продуктите толкова хубави. Също така се откриват много лесно, почти навсякъде по големите магазини ги има. Отдавна исках да пробвам крем за лице с подобен екстракт. Той е част от серията SNAIL extract

От производителя:

Уникален продукт с комбинирано действие за млада и красива кожа. Богатството от съставки, съдържащи се в екстракта от охлюв, регенерира клетките на вашата кожа, дълбоко я хидратира и предпазва от образуване на бръчки. Изравнява тена и забавя процесите на стареене на кожата. Подходящ за всеки тип кожа. При чувствителност към някоя от съставките и риск от алергична реакция, предварително тествайте крема преди нанасянето му. За по-добър и по-бърз ефект използвайте крема в комбинация със Серум с екстракт от градински охлюв VICTORIA BEAUTY. Без алергени!

От мен:
Опаковката е 50 мл, много лека и компактна. Текстурата е бяла, плътна, не мазна с приятен цветен аромат. Нанасям го и като дневен, и като нощен крем. Не дразни на очите ми. Когато стана сутрин, кожата на лицето ми е свежа и сияйна, с хубав изравнен тен. Чувствам се комфортно цял ден, кожата ми не лъска и не се омазнява прекалено. След тестването му, мога да кажа, че е един хубав крем, който прави кожата ми мека и приятна. Добре си пасна с останалите продукти за лице, които използвам в момента. Цената е 13, 99 и може да се намери на много места, едно, от които е сайтът
Надявам се да съм ви помогнала в избора на подходяща грижа за кожата. 
Насладете се напълно на оставащите няколко часа от уикенда и релаксирайте подобаващо! :)

2 коментара:

  1. Здравей,номинирам те за един страхотен таг.Повече подробности тук:
    http://everydaythingsoflife.blogspot.com/2014/04/very-inspiring-blogger-award.html

    ОтговорИзтриване