EOS - Sweet Mint :))))

април 01, 2014 Maia Georgieva 4 Comments

 


























Нов месец - нов продукт! Дааа, имам си ново EOS - че! Чак не мога да повярвам! Толкова дълго мечтано продуктче! Гледала съм ги из нета и съм въздишала по тях. А сега го държа в ръката си и му се радвам :) Мажа се постоянно и не мога да спра :) Моят е Sweet Mint. Опаковките са ви ясни - сладки мини сферички в различни цветове. Всеки вкус е с различен цвят. Моят е в актуалния пролетен минт цвят. Опаковката е леко гумирана. Много удобна за захващане. Лесно се развърта, за да се отвори и също толкова лесно се завърта за затваряне. Даже ми приличат на детски играчки :) Нанася се много лесно, като само мина леко с балсамчето по устните. Оставя гладко, свежо усещане. Не е изобщо мазен, а по много лек и приятен начин овлажнява устните ми. Усещам ментата още щом отворя балсамчето. Като нанеса от него, започвам да я усещам и на устните си. Изключително свежо и приятно усещане. А да си знаете само, че е доста вкусен. Облизвам устните си ииии.....ммммммммм :) Прозрачен е, не лепне неприятно, нито пък се събира по устните. Един от най-добрите балсами за устни!

Еееех, за съжаление хубавите продукти нямат край! Искам още и още аромати! Със сигурност това няма да е първият и последният ми EOS! Прекраснички са! 
Страницата, от която може да се поръча :) Тя е българска и съм на седмото небе, че могат да се поръчат и в Бг :) Цената на този вид е 12 лева. Количеството е мноогооо :)
Благодаря, че ме "изчетохте"! До нови срещи!!! :)



4 коментара:

  1. Не ме въвеждай в изкушенияяя ох... Честито!

    ОтговорИзтриване
  2. Аз имам с малини и нар. Уникален е!
    http://linasfavoritestuff.blogspot.com/2014/04/eos-lip-balm.html

    ОтговорИзтриване
  3. Изглежда разкошно а и така сладко си го представила, няма как ще се взима :)

    ОтговорИзтриване