Evterpa паста за зъби с екстракт от лайка

април 25, 2014 Maia Georgieva 4 Comments


Пастата на Евтерпа е чудесно икономично решение за красива усмивка! След дълго тестване, ми хареса и си казах, че ще я споделя с вас :)
Тубичката е голяма - 125мл. Пастата е бяла на цвят и гъста. Съдържа екстракт от лайка. Има лек парлив вкус, хубав аромат. Много добре почиства зъбите ми. Идеално премахва остатъците храна. Харесва ми свежия дъх, който остава в устата ми. Супер мека и нежна е към чувствителните ми зъбки!
Цената на пастата е около 1. 50 лв., използва се супер дълго време, предвид количеството. 
Тази паста за зъби е изцяло био. Това означава знакът отзад на тубичката. Зеленият знак означава, че пастата е био. Червеният - 70% химия и 30% натурални. Tъмните цветове (кафеви, тъмно сини, черно) - изцяло химия. В случая е най-доброто - зелена лентичка. 


Йес, най-сетне изпълних ревюто, което стоеше дълго време в папка чернови!
 Горда със себе си :)
Усмихнат уикенд! :)

4 коментара:

  1. Цветните лентички, за които говорите, нямат нищо общо със съдържанието на пастата. Това са марки за оптични датчици. Тези марки съответстват на най-тъмния, наситения, яркия цвят в цветоотделката на дизайна на тубата. Ето в тази статия е обяснено за сертификатите и ако някоя марка е сертифицирана по някой от тях, съответно на нейната опаковака трябва да има съответния знак http://www.kukuriak.com/%D0%BA%D0%B0%D0%BA%D0%B2%D0%BE-%D0%BD%D0%B8-%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%B8%D1%80%D0%B0%D1%82-%D0%B1%D0%B8%D0%BE-%D1%81%D0%B5%D1%80%D1%82%D0%B8%D1%84%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%82/

    Моля, не пишете повече подвеждаща информация!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Може би Bu е видяла тази информация: http://snaiper-bg.net/2013/04/znaete-li-s-kolko-himiya-se-nagaltvame-dokato-si-miem-zabite/ .

      Изтриване
  2. И аз ползвам тази паста в момента, може би вече ми е втора тубичка. Доста съм доволна.

    ОтговорИзтриване