Premium Sun Care Panthenol Extra SPF 30

юни 25, 2014 Maia Georgieva 0 Comments

 Привет на вссииичкиии!

  Наслаждавам се на слънчевите лъчи на макс! Отдавна копнеех за подобно зареждане и събиране на топлина от слънчицето. Плажът, който бяхме открили миналата година и редовно посещавахме - толкова тих и приятен, вече се е превърнал в строителен обект. Толкова жалко, защото беше перфектният плаж! Нооо, нищоооо....След кратко тръшкане и мусене, тръгнахме и от плаж на плаж открихме друго такова спокойно и тихо местенце. Та така :) След краткото ми отклонение, нужно или не, е рееед на продукта, който съм ви приготвила днес. Premium Sun Care Panthenol Extra Face cream and Stick SPF 30 
 В първия момент се запитах какво е това и как точно се използва. Дълго го държах из ръцете си, четох, тествах и гледах опулено :D И после схванах! Щрак! Жълтата лампа светна над главата ми! Това е слънцезащитен крем за лице и стик за устни в едно! Два продукта умело съчетани в една красива и компактна опаковка. Това е гръцки продукт, който мисля от миналата година се внася в България. Много му се кефя и смятам, че имам някакво привличане към гръцките продукти. 
Продуктът и неговата фотосесия. Истинска звезда в моите очи :)





Хареса ли ви? Стикчето за устни има прозрачна капачка, която с отвиване се сваля и лесно мога да го нанеса като балсам тип рол-он за устни. Той е с твърда консистенция, бледо жълт и мирише хубавко. Използвам го на плажа, за да предпазя устните си от изгаряне. Усещам ги много приятни, мекички и овлажнени след намазване. Със сигурност имах нужда от подобен продукт, защото трудно предпазвах устните си. Винаги гледах да имам балсам или някакъв стик за устни в плажната си чанта, но не винаги успяваха да спасят устните ми от слънцето.
Слънцезащитният крем за лице и шия се намира в самата тубичката под стика за устни. Когато отвъртя стикчето се открива крема. С млечно бял цвят, средно гъста консистенция. Текстурата е лека, немазна и нелепкава. Ароматът ми е много любим и бих нанасяла крема всекидневно върху лицето си само заради него. Много слънчево-изискан ми е. Подходящ е за всеки тип кожа и за ежедневна употреба. С фактор 30 е, което е ок за мен. Абсорбира се много бързо от кожата, като попива и не оставя бели петна. Успешно предпазва лицето ми от слънцето. След цял ден на плажа със стикчето и скрита под шапка и слънчеви очила лицето ми не се зачерви.
Количество - 30 мл крем. Стикчето за устни е това, което виждате на снимките, не се развърта повече. 
Има го по аптеките.

Целувки на вас, на вас и на вас :* :* :*

0 коментара: