SEPHORA COLLECTION MicroSmooth Baked Foundation Face Powder

юни 11, 2014 Maia Georgieva 1 Comments









   
 Изпечената пудра на SEPHORA!Умопомрачително добра! Лека, фина, пигментирана... В момента я използвам, за да контурирам лицето си и я нанасям под скулите. Понякога слагам от нея и в горната част на челото и около носа. Добре разнесена се слива идеално и стои много естествено! Цветът е 35 Bronze. Придава невероятен ефект "целуната от слънцето". Очаквам най-после и аз да се покажа на плажа, за да хвана доза загар и да мога да я нанасям на цялото лице. Не, че не съм я пробвала и така, но все още ми идва тъмничка. Покритието й е високо и лицето изглежда безупречно. Същевременно пудрата е много лека и оставя кожата да диша. Извинявам се за състояните й - но просто не се сетих да я снимам преди да я използвам, а веднага й се нахвърлих :) пък и я използвам постоянно и не й давам грам почивка. Голяма любов :)

* без парабени
*без синтетични аромати

1 коментар:

  1. Спокойно и аз се улавям напоследък, че снимам продуктите едва след като съм ги използвала, веднага им се нахвърлям :) чудесно ревю

    ОтговорИзтриване