Лосион за тяло Silky Radiance на Bioten ♡ ♡ ♡

юни 22, 2014 Maia Georgieva 4 Comments

Питате се къде е днешната публикация ли? Ето яяя!!! :) Не съм ви забравила и днес! Приготвила съм ревю на абсолютен мой фаворит в последните седмици. Това е лосионът за тяло на Bioten - Копринен блясък
За лосиона:
трансформира помръкналата и дехидратирана кожа, като я прави копринено гладка и излъчваща здраве до 48 часа*.
 100% естествени съставки, добити чрез щадящи природата екстракционни методи. Какаово масло, отличен хидратант, който загрят до телесната температура, подхранва кожата и възстановява естествения й блясък. Масло от макадамия, богато на омега мастни наситени киселини, подхранва кожата и я прави мека и гладка.
NUTRI MOIST 48H е съвременен хидратиращ комплекс, комбиниращ чисти природни съставки със силата на науката, който осигурява незабавна и продължителна хидратация до 48 часа, и увеличава чувството за комфорт.

Вълшебство! Такава сладост се излива от това шишенце..... Май ще се хареса определено на тези от вас, които с удоволствие използват шоколадови, преливащи от сладост продукти. Ароматът е първото нещо, което харесах в този продукт. На мен ми мирише на шоколадова торта или бонбоните шоколадови трюфели. Предназначен е за нормална до суха кожа. Текстура - гъста, богата, много ароматна, бяла. Бързо попива. Другото нещо, което харесах е хидратацията, която дава на кожата ми. Когато се намажа вечер, на сутринта кожата ми отново е еластична и хидратирана. А тениската, с която спинкам, завивките и всичко наоколо продължава да ухае на шоколад. Ямииии.........
Опаковка от 250 мл. за около 5 лева.
* без парабени
* без парафин
* без оцветители
* 100% натурален

Утре очаквайте още един чудесен какаов продукт :)

4 коментара:

  1. Изглежда добре и ако наистина е 100% натурален ще е супер,може ли да снимаш и състава моля,за да разберем.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Привет, заснех го. Можеш да го видиш. Как ти се струва? :)

      Изтриване
    2. Два силикона на челни позиции в състава,дори не ми се чете нататък. Не е никак натурален за жалост!
      Благодаря ти,че го снима.

      Изтриване
    3. Их, жалко! Въпреки това си ми харесва! :)

      Изтриване