INGLOT On mY LipS

юли 26, 2014 Maia Georgieva 2 Comments


Здравейтеее! 
Едни от най-любимите ми гланцове за устни това лято са на Inglot. Показвам ви ги в днешната публикация. Два блестящи глоса, един глос - хамелион и един молив за устни в неоново розов наситен цвят.

INGLOT AMC Lip Gloss #543

Глос, който тотално ме накара да кажа у-а-у. До сега не бях пробвала подобен иновативен продукт и май доста съм закъсняла. Опаковката е мега яко стабилна и здрава. Вижда се перления цвят, който постоянно се мени. Има апликатор, който позволява бързо и равномерно нанасяне с размах. Глосът съдържа специални пигменти, които създават впечатление, че цветът постоянно се мени. Виждат се различни цветове, когато се гледа от различни посоки. Цвят - хамелион. Вижте какъв цвят придоби, когато правех снимките - оранжев, коралов. Всъщност изобщо не е такъв в опаковката, но нанесен върху кожата ми с тен, се промени. Често обичам да го нанасям и върху различни червила, за да видя ефекта. Веднага се променя според това какъв цвят имам вече на устните си. Придобива почти същия цвят и го подсилва.  Серията съдържа 6 различни цвята между които да избирате. Аз бих пробвала всичките, защото ми е интересно да видя как се променя цвета.














Inglot Matte Collection AMC Lip Pencil #26


Тотално привлечена съм от наситения неонов розов цвят #26 на този молив. Той е толкова плътен и пигментиран. На снимките съм показала цвета след нанасяне на един пласт, два пласта и три пласта. Сами виждате колко наситено бебешко розово е. Придава кадифен, матов завършек на устните - нещо, което просто обичам - голям фен съм на матовите устни. В никакъв случай не ги изсушава. Съдържа масло от авокадо, което овлажнява и изглажда устните. За по- добро нанасяне и по-равномерен вид все пак препоръчвам предварително да сте омекотили (нанесли балсам за устни) и ексфолирали вашите устни. Доста дълготраен продукт е и издържа върху устните поне 3-4 часа, преди да започне да избледнява. Той е от серията Inglot Matte Collection AMC Lip Pencil, която съдържа 23 цвята - кой от кой по-прелестен. Всичките са супер дупер издръжливи и се предлагат в стилни опаковки тип молив. Гарантирам ви, че ще ви допаднат, ако и вие търсите матов завършек!














INGLOT Sleeks Lip Gloss #55

 Това е един от най-любимите ми глосове. Още щом го зърнах знаех, че ще се превърне в мой любимец. Обожавам опаковката тип епруветка. Лека, лесна за използване, с дълъг стандартен апликатор. Количеството гланц е 5.5 мл. Изразходвам го светкавично бързо, може би прекалявам с честата му упореба или съм леко вманиечена да го нанасям пак и пак. No #55 е изключително лъскав бял цвят. Дарява усните с блясък, дължащ се на многобройните блестящи частици. Аз нанасям два пласта за пълно покритие на устните ми. Не се напластява и позволява многократно да се нанася. Харесва ми текстурата, която е много лека и нелепкава. Почти не го усещам върху устните си. Ароматът на глосът е божествен - много сладък плодов. Цветът е идеален за лятото, тъй като бялото върху устните ми подчертава много хубаво тена на лицето ми и то изглежда още по-черно. Глосът стои наситен и плътен. Издържа часове наред. Ако реша да похапна или да пия нещо, изчезва, но по устните остават много лъскави частици. Понякога, за да придам повече блясък върху устните си, го нанасям върху червило. 




INGLOT Sleeks Lip Gloss #60

Това е другият ми любим цвят от Sleeks гланцовете на INGLOT. А именно No #60 - в опаковката изглежда кафеникав, всъщност е силно блестящ много светъл nude цвят. И този гланц подчертава тена ми. Понякога и него нанасям върху червило, за да придам блясък. Отново любимата епруветка и удобният за нанасяне апликатор. Глосовете от тази серия нямат вкус, но пък ароматът им е наистина божествен. Както вече казах наситен сладък плодов аромат. Издръжливостта е напълно задоволителна и се задържа на устните с часове, като не се събира по устните или в крайчетата на устата. Като цяло тази серия глосове са ми много сладички. Има преголям избор от цветове - има угодия за всеки вкус. Цената им е 15.50 лв. за 5.5 мл. глос. 










Слънчев уикенд на всички!

2 коментара:

  1. Много интересни цветове си подбрала, особено белият глос :) изглеждат много приятни и лъскави текстури , разкош :)

    ОтговорИзтриване
  2. Отново прекрасен продукт от ИНГЛОТ. Обзаведох се с няколко глоса на промо и съм възхитена. Най-вече от факта, че не са лепкави :))

    ОтговорИзтриване