♡ KERATOLIN FOOT ♡ by biotrade

юли 14, 2014 Maia Georgieva 1 Comments






















Кремче, което използвам, за да омекотя петичките си. Обикновено ги намазвам с него след като съм използвала Scholl и премахнала грубата кожа. Кремчето е бяло на цвят, с плътна консистенция, леко мазно. Съдържа 25 % урея (има мощно излющващо действие). Хубаво намазвам петите и участъците с мазоли и груба кожа. Започавам да масажирам, докато се поеме. Прави кожата на стъпалата много мека и гладка. Хидратира отлично и действието на крема се запазва за дни напред. Усещам крачката си мега гладички, на допир също са гладки. Ако крачетата ви са прекалено груби, може да се намажете с кремчето, да обуете терлички или чорапки и да спите така. Ще видите разликата на сутринта. Може да се използва и за други участъци с груба кожа като лакти и колене. Аз го нанасям само на стъпалата и съм доволна от резултата и мекотата, която дава. 
Струва 6,20 лева за 50 мл.


1 коментар:

  1. Със сигурност ще се пробва :))) Ползвала съм няколко от продуктите на марката ии съм много доволна!

    ОтговорИзтриване