Ziaja Goat’s Milk Day Cream

юли 03, 2014 Maia Georgieva 0 Comments

Дневен крем за суха кожа с козе мляко на Жая

Действие:
  • Интензивно хидратация в дълбочина;
  • Компенсира липсата на жизнено важни градивни елементи в кожата;
  • Повишава еластичността на кожата и минимализира фините линии;
  • Ефективно успокоява раздразнения и зачервявания.

Ключови съставки: активен комплекс, базиран на козе мляко, витамини А и Е, Провитамин В5 (Д-пантенол) и UV филтър.
Много хубав крем, който в момента използва моята сестра. Голям любимец й е. Аз също го пробвах. Тя го използва предимно сутрин, преди да нанесе ББ крема си. 

Опаковката е бяла, пластмасова, 50 мл. Сладка е. Страшно много ми харесва формата на капачката, както и надписите и картинката на козичка. Има предпазител за сигурност, че се отваря за първи път. Кремът съдържа комплекс от козе мляко и е супер яко. До сега не бях опитвала подобен продукт с такава съставка. Консистенцията е много приятна - нежна, с бял цвят, много лека. Ароматът ми допада на 100 % и ми създава много настроение след намазване. Много е лек и нежен. Кремът попива бързо, оставя кожата много приятна на допир. Отлично хидратира. Сестра ми казва, че се чувства комфортно през целия ден, когато е намазана с него. Не чувства прекалено омазняване. Кожата стои свежа. Аз мога да кажа същото. Чувствам кожата си мека и хубава, а и изглежда добре. Хидратирана, но не и мазна.

Цената е 6.69 лева и е добро предложение за летните месеци, когато кожата на лицето е супер опъната и суха от слънцето. 
Търсете в магазините, както и на сайта :)

0 коментара: