Какво взех с мен на път?

август 12, 2014 Maia Georgieva 2 Comments

Както вече ви казах - бях на едноседмична суперска почивка. Ето какво взех със себе си. Събрах козметичната си чантичка много, много бързо и изобщо не му мислих. Просто взех едни от най-използваните ми продукти в момента. Май можех да помъкна и още неща, но чантичката побра само тези. В друго несесерче пък бях събрала шампоан, балсам, почистващо средство за лице, бебешко сапунче и четката ми за зъби. Тях не заснех. Нека първо започнем с несесера. Един от най-удобните ми е за път и ако ще трябва да се ходи някъде, винаги вземам него с мен. Побира много. Не заема място в сака, има удобна закачалка, която позволява да виси в банята или на друго подходящо място. Принтът ми допада - леопардово ли е, зеброво ли е - не знам, но пък ми харесва. Подарък ми е от маминка ми и мисля, че беше от AVON. 

Така изглежда чантичката разкопчана и набухана с какво ли не. Има две отделения с дзип. В едното съм побрала декоративната козметика, която бях взела с мен. В другото имаше продукти за тяло, лице, коса. За почистване на лицето използвам мокри кърпички. И за хотела си бях взела пакета, който в момента съм отворила и е на дневен ред. Сресвах се с Dessata. От както я имам използвам само нея.  


Таа-даааа. Продукт против изпотяване - Garnier Neo, без аромат. Следват 3 неща за коса. Не знам защо винаги помъквам толкова много кристали и млека за коса. Просто трябва да има! Първият продукт е Su CREME, Davines. Прекрасен продукт за коса, който я предпазва от вредното влияние на слънчевите лъчи. Използвам го почти постоянно, най-вече когато ще ходя на плаж. Има уникален аромат, а алуминиевата му опаковка ми е много готска. Следват кристалите за коса на Dr. Organic с мароканско арганово масло. Мега яки са и ако, не сте ги опитвали до сега е време да го направите. Още едни кристали (случайно да не би да свършат първите ха-ха) - Alfaparf Milano - Semi dI Lino, които също правят косата свръх пре-крас-на! За тялото си бях взела Premier by Dead Sea Premier - Moisture Cream for Multi Use. Използвам го като лосион за тяло и крем за ръце. Разбира се бях взела и още два лосиона, но не бяха в тази чантичка, тъй като бяха по-обемисти. За лицето бях взела кремчето Piz Buin. Парфюм - аромат за коса и тяло L'Oréal Professionnel -  Mythic Oil Le Parfum.

 А в другата част, която едва закопчах побрах ето това. Два броя сенки AVON - една двойка и една четворка. Още едни сенки AVON - от LUXE колекцията. Фон-дьо тен AVON. Пудра / фон-дьо тен INGLOT. Пудра SEPHORA, с която контурирам лицето си. Бронзиращи перли AVON, с които подчертавам тена на лицето и също използвам за контуриране и скули. Глос за устни AVON в уникален всекидневен nude цвят. Червило Bourjois Rouge Edition Velvet, в цвят 02 Frambourjoise (което е върха и си го обичкам мноогоо). Две спирали - L'Oréal Miss Manga  и Maybelline The Colossal Go Extreme Volum! И двете харесвам, но признавам, че Miss Manga е лееко по-добра. Очна линия L'Oréal. Ultraflesh комплектът, който използвам предимно на скулите като хайлайт. Още един руж, само, че на INGLOT. Сенки за очи Oriflame, с които попълвам веждите си. 


Това е! Беше ли ви интересно?
XOX,
Бу

2 коментара:

  1. Здравейте,казвам се Ели и бих искала да Ви поздравя за публикацията,много е хубава,но има един продукт,който ми е непознат-SU CREME, DAVINES за коса .Бихте ли ми казали от къде може да се закупи и цената.Благодаря Ви предварително за отговора.Уникален блог......толкова много информация...за толкова много продукти....БРАВО!!!!!! Приятна почивка Ви пожелавам!!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте, Ели! Съжалявам, че отговарям чак сега! Много благодаря за милите думи! Винаги ми е драго да чуя или прочета такива страхотни отзиви за моя блог. Относно продукта за коса - за съжаление той няма как да бъде закупен от България. подарък ми е от мои близки, които живеят в чужбина. Продължавайте да ме следите и да се вдъхновявате от моя блог!
      Пожелавам Ви много слънчеви летни дни и много усмивки!

      Изтриване