Mary Kay TimeWise Microdermabrasion Set - система за домашно микродермабразио

август 02, 2014 Maia Georgieva 0 Comments

 Привет! Днес също съм ви приготвила нещо от Mary Kay. Това е TimeWise Microdermabrasion Set - система за домашно микродермабразио. Комплектът съдържа 2 продукта в travel size размер. Досега съм използвала микродермабразио един единствен път. Сещам се, че продуктът беше на AVON в една много интересна опаковка, която съдържаше два продукта. Много добре почистваше лицето ми и ми беше любим продукт, но нещо изчезна от каталозите и сега май е неоткриваем. Както и да е. В момента използвам отново подобен продукт, който ми върши невероятна работа. Тази система позволява да се прави микородермобразио в домашни условия с професионален резултат. 


стъпка 1 - ексфолиране 
Преди да престъпим към етапа на дълбоко почистване трябва да сме почистили кожата с по-меко и нежно почистващо средство. Върху влажна кожа се нанася етап 1 - почистващо и обновяващо средство. Нанася се с масажни движения в продължение на 1-2 минути. Продуктът е с много приятна консистенция - бяла, която при разтъркване става прозрачна и остават само частичките. Те са бели, много и съвсем мънички, изключително нежни. Много финно почистват кожата. 
стъпка 2 - подхранващ серум
Веднага след измиването на първия продукт преминавам към етап 2 - регенериращо средство. Тази стъпка не трябва да се пропуска, защото при дълбокото почистване и премахване на мъртвите клетки кожата губи голямо количество влага и полезни елементи, които трябва да й възстановим. За това служи този етап - възстановяващ и подхранващ серум. Той съдържа подхранващи кожата витамини и антиоксиданти, защитаващи я от вредното въздействие на околната среда. Текстурата му е негъста, с лилав оттенък. Много лек и приятен. 
Серум + С 

TimeWise Обновяващ серум + С съдържа различни растителни екстракти - слива Какаду (признат за плода, съдържащ най-високо ниво на витамин С от всички плодове), камю-камю, вишна ацерола, касис, нар, семена на арганово масло. Като цяло всички тези екстракти допринасят за високото съдържание на витамин С. Има неутрален мирис и лек бял оттенък. Не съдържа мазнини и ароматни добавки. Подходящ е за всички типове кожа. Нанасям го върху почистеното лице, подсушено с хавлия и преди овлажляващия крем. Попива в кожата и я прави мнооогоооо хубава. По принцип съм голям привърженик на продукти с витамин С. Този серум е върха - с него кожата ми засиява. 



Системата използвам един път в седмицата, а серума с витамин С всеки ден. Не се препоръчва да се прави микродермабразио повече от 2-3 пъти в седмицата и интервала между ползванията на продуктите трябва да е не по-малко от 2 дни. Все пак всичко е строго ингивидуално и зависи от кожата. Колкото по-чувствителна е кожата, толкова по-рядко трябва да се прилага. Аз реших, че един път в седмицата е напълно достатъчно да почистя по този начин кожата си. Действам доста последователно и следвам стриктно стъпките, за да постигна пълен ефект. Разликата върху кожата ми е видима - осезаемо е по-мека и гладка, изключително чиста. 


Така изглежда актуалния Mary Kay каталог, който можете да разгледате. Аз го направих с голямо любопитство. Той е на руски, но можете да видите цените в български лева до продуктите. Заснех няколко страници. Дано ви бъде интересно. 








P. S.
Не забравяйте да посетите facebook страницата ми :)

0 коментара: