Milk_Shake - Incredible Milk 12 Effects

август 03, 2014 Maia Georgieva 1 Comments

Хеееййй, това е Milk_Shake - Incredible Milk 12 Effects. Един уникален продукт на z.one concept. Ако не сте чували нищо за линията Milk_Shake, сега ще научите. Това са професионални продукти за коса, произведени в Италия. Използват млечни протеини във всички свои продукти, за да укрепят и подхранят косъма отвътре. Този продукт съдържа множество естествени съставки - органично масло от муру муру, касис, манго, папая, малина и др. Изключително лесен за употреба и подходящ за всеки тип коса. Има 12 ефекта върху косата. 
1. Възстановява
2. Анти-фриз ефект
3. Предотвратява цъфтежа на краищата
4. Термозащита
5. Хидратира и подхранва
6. Придава екстремен блясък
7. Предоставя форма и обем 
8. Помага при изправяне
9. Предпазва и поддържа цвета
10. UV филтър
11. Иглажда кутикулите
12. Предотвратява заплитането


Продуктът е в уникална опаковка - супер свежо жълто и бяло. Има си помпичка и нанасянето става лесно. Текстурата е с бял цвят, гъста, немазна. Има най-уникалния шоколадов аромат, който някога съм подушвала. Толкова на вкусно ухае, че ми идва чак да си похапна. Напръсквам директно на косата или изпомпвам малко количество в ръката си. След това го разнасям по измитата и подсушена косата. Разнасям го по дължините и краищата с четка. Този продукт е много различен от всичко, което съм използвала до сега. Текстурата е просто толкова лека и нежна, някак си попива в косата. Косата ми придобива нов вид. Става толкова гладка и копринено мека. След като съм нанесла шейка разресвам косата си много по-лесно. Изглежда хидратирана и много, много здрава и обновена. По косата ми остава вълшебния шоколадов аромат, който усещам дълго време след това. Продуктът няма да ви разочарова. Само ще ви накара да се усмихнете и да го заобичате, щом го хванете в ръцете си! За много кратко време се превърна в абсолютен любимец! 
Продуктите Milk_Shake се продават във фризьорските салони.

Пожелавам Ви хубава седмица, изпълнена с много красота и усмивки! 

1 коментар:

  1. Звучи много готино! Но пък намирането му някак ми се струва сложно... Аз се подстригвам сама :)

    ОтговорИзтриване