Summer Line Roll on

август 13, 2014 Maia Georgieva 0 Comments










Хоп, това е нещо, която никога не вадя от чантата си през лятото. Summer Line Roll on - хидратиращ лосион рол-он репелент. Предназначен е да предпазва кожата от ухапвания на комари и други насекоми. Съдържа етерични масла от евкалипт и босилек, както и пантенол, който хидратира кожата. Има характерен аромат на ситронела. Нанесен върху кожата, я защитава в продължение на 4 часа. Винаги е с мен и ме спасява във всякакви ситуации. На разходка из планината или из морската градина, на сладка вечеря под навеса у дома или дори вкъщи, когато комарите те дебнат отвсякъде. Много ми харесва, че е под формата на рол-он и се нанася много лесно, без да си цапаш ръцете. Не е нужно да го разнасям с ръка, защото добре се разпраделя по кожата. Има силен аромат като на повечето подобни продукти. Не оставя мазна и лепкава следа, а след време се изпарява от кожата. Работи идеално и винаги, когато съм се мазала с него, съм била чудесно защитена от комарите. 

0 коментара: