Apivita - Creamy Face & Eye Foam Cleanser

ноември 28, 2014 Maia Georgieva 1 Comments

Здравейтеее!!!!
Опитах и още един почистващ продукт за лице на натуралната козметика ApivitaCreamy Face & Eye Foam Cleanser

Това е почистващ крем-пяна за лице и очи с маслини и лавандула. Идеален е за използване всеки ден, когато искате вечер бързо да почистите грима си. Също така става за почистване на лицето в банята по време на душ, за да премахнете замърсяванията и нечистотиите. Подходящ е за всички типове кожа. Съдържа 93% натурални съставки като лавандула, прополис, маслини. В много от продуктите на гръцката марка водата е заменена с екстракт от зелен чай, така е и тук.Не съдържа вредни неща - силикони, парабени, минерално масло SLES, SLS и Propylene Glycol.



В уникална бутилчица е и има много яка помпичка с издължен накрайник. Няма да казвам колко много ми допадат етикетите и опаковките на всички продукти на марката, използвани до сега от мен. Уникален дизайн и сладички опаковчици, чак ти става кофти да ги цедиш и огъваш и мокриш.... Но все пак са за това - да радват окото :)

Консистенцията е течна и има сатенен отблясък. Ароматът също е приятен. Не мога точно да го определя, но сякаш има лавандулови нотки. Разпенва се много хубаво, когато го втривам в лицето си. Премахва напълно грима ми и не изсушава кожата на лицето ми. Оставя я гладка и чиста. Не оставя неприятен слой върху кожата. Опитах се да изчистя и спиралата от очите си с него. Като имате предвид, че очите ми са доста чувствителни към доста продукти за отстраняване на очен грим, тук мога да кажа, че почисти српиралата на 100% и очите ми не се насълзиха, не предизвика парене и зачервяване. 

Пожелвам ви страхотен петък!

1 коментар:

  1. Съгласна съм за етикетите на марката, страшно са готини! Самия продукт звучи и изглежда много интересно, с удоволствие бих го изпробвала. Хубав петък и на теб! :)

    ОтговорИзтриване