Apivita express beauty Gentle Exfoliating Gel with apricot

ноември 27, 2014 Maia Georgieva 0 Comments

Хееееййй, познайте за какво писах днес? 
За Apivita, разбира се!
Днес съм Ви подготвила ревю за един много симпатичен техен продукт. Това в пакетчетата е ексфолиращ гел с кайсия. Продуктчето е супер готино и макар да е само 8 мл. в опаковка, стига за доста пъти. И аз, и сестра ми сме вклюбени в него. Бяхме използвали един подобен продукт на Bioten и от тогава сме пристрастени към подобни почистващи нещица за лице с кайсия. Този ексфолиант съдържа готски натурални съставки като екстракт от грозде, мед, етерично масло от здравец, фино смлени кайсиеви семена. Пише, че е подходящ е за всеки тип кожа и не съдържа силикони, парабени и пропиленгликол. 
В двете опаковки има по 8 мл. гел. Мънички са и са подходящи за пътуване. Освен тези има и по-голяма. Аз, разбира се, нищо не пазя и си използвам най-редовно мини опаковките. При пътуване предпочитам да си помъквам големи разфасовки. Пакетчето не заема излишно място в банята. Гелът не засъхва вътре в опаковката след отваряне. Случвало ми се е с различни мостри продуктът вътре направо да изсъхва и да трябва да го трия дъъъллгооо, докато се разтвори във вода, за да почисти лицето ми.

Ексфолиантът има прозрачен цвят с много бели и червени частички. Също така се усеща много, ама наистина много истински и ободряващ кайсиев аромат. Сякаш току-що съм гризнала сочна кайсийка. Много истински и нехимичен е. За да почистя лицето си, използвам количество около лешник. Разтривам върху влажна кожа. Не се разпенва. Мъничките гранулки не се разтварят, чувствам как нежно измиват лицето ми. През цялото време ароматът изпълва банята. Внимателно премахва мъртвите клетки и всички замърсявания. Почиства кожата невероятно добре. Чак скърца от чистота. Мноооогооо добър продукт, бих го купила отново и в голяма опаковка. Определено го препоръчвам на всички обичащи нежни гел-ексфолианти с пленителни плодови аромати :)

Цена за двете минита, всяко по 8 мл - около 8 лева. 

Слънчев ден!

0 коментара: