Спрей за уста BioDENT

ноември 16, 2014 Maia Georgieva 0 Comments

Привет на всички! Това са двете спрейчета за уста, които в момента са ми много любими и винаги под ръка. Те са български и са на марката BioDENT. Стоят на бюрото ми, а понякога дори си взимам едното в чантата, за да го използвам, когато съм навън. Общо взето ги мъкна къде ли не, защото понякога изпитвам неистова потребност да си спрейна от тях. И двете са супер свежи и готски! Разбрах за тях от една лекарка УНГ, която ме светна за тях и веднага побързах да ги потърся. Има няколко различни вида, аз имам два от тях. Съставките им са изцяло натурални, което ме грабнa още повече.


Спрей за уста с Прополис и Невен 50 ml

За антибактериална защита и противовъзпалително действие при зачервено гърло и афти в устата. 
Съдържа прополис, невен, ментово масло. 
Повече тук
Спреят е в супер удобна, лека и лесно преносима опаковка. Има си помпичка. Използвам го, когато усетя раздразнение в гърлото или просто, за да освежа дъха си. Оставя невероятно свежо усещане в устата ми. Дълго време след това дъхът ми е доста добър. Гърлото се облекчава и не ме дразни.


Спрей за уста с Прополис и Лайка 50 ml



Натурален продукт за деца над 3 години. Без мента и флуор. За защита от кариеси, зъбна плака, зачервено гърло.
Съдържа прополис, лайка, ксилитол.
Дават го да се впръсква 2-3 пъти дневно. Аз май го правя по-често :)
Виж тук.
Този спрей също е много хубав. Той е някак по-лек и по-сладък. Има аромат на ягода. Разклащам го и впръсквам в устата. Също оставя хубаво усещане в устата и съм напълно вманиачена в него.



Това бяха двата спрея за уста на Биодент. Цената на всеки е само 4.50 - 4.70 лв., която е много ниска и поносима и смятам, че всеки би могъл да си го позволи. Можете да ги откриете по аптеките :) Споделете, ако сте ги опитвали вече :)

0 коментара: