Keune - Care Line Satin Оil - Shampoo and Treatment

ноември 18, 2014 Maia Georgieva 3 Comments



Здравейте! Ето, че днешната доза вдъхновение дойде, за да напиша следващия си пост. Наслаждавам се на поредните две попадения на Keune от близо два месеца. Винаги разглеждам с голям интерес техните уникални нещица за красива коса и дъъълллбоооко въздииишам. Когато видях последните новости около марката и лансирането на новата серия за коса Care Line Satin Оil просто настръхнах. Гледайки снимки и четейки описанието им, нямаше как да не ги имам. 
И така скоро след това се наслаждавах на шампоан и масло. Какво да кажа освен: "Oooohhhh, yeaaahh!!" Серията за коса е изключително бляскава и луксозна! Включва шампоан, балсам и две масла - за тънка към нормална коса / за груба и суха коса. По принцип са предназначени за суха коса без блясък. Резултат след използването им: лъскава, копринено мека и здрава коса. Следват моите отзиви за шампоана и маслото за тънка към нормална коса. 

Масло за коса Keune - Care Line Satin Оil

Започвам с маслото, което е супер добро и харесвам мноогооо!
Моето е това за тънка към нормална коса. 
Опаковката е страхотна - стъклено златно шишенце с помпичка. Има златни елементи и е 95 мл. Ароматът е тотално готин, пленяващ, нежен и напълно отговаря на златните тонове на опаковката. Не е нито тежък, нито лек, а точно такъв, какъвто трябва да е. Маслото е гъсто и мазно на допир. Съдържа масла от Yangu • Manoi • Sweet Almond • Maracuja. Може да се използва по много различни начини - преди измиване със шампоан на суха коса, след имаване върху влажна коса или да се добави към шампоана/балсама. Лично аз го използвам винаги на влажна коса, след като съм я измила. Пленителен воал обгръща косата, за да я дари с невероятен блясък и красота. Подпомага косата и я укрепва отвътре. Косата ми седи много мека, гладка, плътна и лъскава. Долавя се и аромата, който остава върху косата ми за дълго. Косата ми не се омазнява по-бързо, когато го използвам. Маслото е много леко и не прави косата ми тежка. Предпазва и от топлинна обработка. Олеее, как обичам това масло за коса. СУпер икономичен и добър продукт. 






Шампоан Keune - Care Line Satin Оil
Съдържа Етерични минерали, масла от Янгу, Моной, Сладък бадем и Маракуямасло от семена на Папая
Винаги съм харесвала тези кръгли и супер иновативни опаковки на шампоаните им. Имат си специална поставка, благодарение, на която стоят прави :) 250мл. е. Цветът е прозрачен със жълтеникав оттенък. Ухае леко. Прави хубава пяна и измива косата ми добре. Тъй като моята не е особено суха, реших да го пробвам върху косата ми майка ми. Тя се изрусява от доооста години насам и косата й е голяма шумичка. Като цяло шампоанът даде живот на косата й и след измиване изглеждаше не толкова суха. Крайчетата не стояха толкова опърпани. Предаде и страхотна лъскавина на косата й. 











Бъдете готови да посрещнете удивителните изненади, които ще постигнете с Keune Care Line! Златни продукти в златни опаковки!


3 коментара: