Philip Kingsley Minies

ноември 19, 2014 Maia Georgieva 0 Comments


 Ееех, толкова мноогооо харесвам минита....
То май няма нещо, което да не харесвам :) Стига да е козметика, хубава, караща ни да се усмихваме по-често. 
Имам толкова много минита, които си пазя и аз не знам защо. Привлича ме детайлното изпълнение в мъничката опаковчица. 
Създателят на марката. Бях чела някъде, че според него е правилно и добре за косата да я мием всеки ден. Това може би е първият човек, който чувам да го казва. Аз мия косата си всеки ден или през ден, защото се омазнява много бързо. Така, че и аз съм на същото мнение, макар че никой около мен не съм чувала да го прави и да поддържа това ми мнение :)



 Три супер сладички тубички Philip Kingsley - Body Building Shampoo, Elasticizer and Straight Hair. 
Всички миниатюри са по 20 мл. Добро количество да добиеш известно впечатление за продукта и да разбереш дали ще се спогодиш с него или не.
 Body Building Shampoo - стигна ми за две-три използвания. Подходящ за фина коса като моята. По принцип е за обем и плътност. За честа употреба. Шампоанът ми хареса за краткото ни познанство. Косата ми ставаше готинка и седеше добре. 
 Писала съм кратко представяне на Elasticizer - тук. Отново мога да кажа, че е върха и продължавам да си го използвам често. Уникалното при него е, че се нанася преди шампоана и обновява косата. :)
 Straight Hair - термозащита с много интересна и невиждана до сега от мен гел консистенция. Прозрачна текстура, с малки бамбурчета, гъста. Прилича много на гел за коса. След разтриване между пръстите става доста мазничко. Първоначално си мислех, че ще омазнява косата ми излишно много, но след няколко нанасяния (дори и нанесено повече количество), това не се случи. Нанасям на мокра коса по дължините и крайчетата. След това разресвам и изсушавам със сешоар. Разпределя се чудесно и оставя косата гладка, сияйна и много приятна на допир. Също така дава на косата изкючителна плътност. Ароматът, който остава е супер парфюмен и наситен. Редовно си душкам косата и си ми хареса. 





Който харесва продуктите на Philip Kingsley, да ги харесва! А който не ги харесва, нека да ги опита отново... май нещо там е пропуснал... Усмихвайте сее!

0 коментара: