Tigi BED HEAD - Ego Boost Leave - in conditioner

ноември 01, 2014 Maia Georgieva 1 Comments

Юююююхххуууу!!!!
Първи ноември е! Кога беше първи октомври, та кога стана ноември. Хмм, май времето препуска и хич не ме пита колко запланувани поста имам. За изминалия месец не успях да пусна достатъчно много публикации, но се надявам този месец това да не е така и да ви радвам все повече, като ви предоставям нещица за четене. 
Нека да започнем весело този месец с един готин, забавен и изключително свеж продукт на Tigi. Като всичките им продукти за коса, така и този е просто неописуемо кукундрелски. Опаковките - ярки, с нестандартни форми, запомнящи се. Описанията на продуктите са супер дупер закачливи. А самите продукти - висок клас, напълно оправдаващи цените си. Използвала съм около 5 неща на марката и всичките са работили на 110 % и са ухаели просто неземно. Толкова много се запечатва в съзнанието ми всеки един продукт, че чак помня и консистенцията, и миризмата, и  всичко! Така е и с Tigi BED HEAD - Ego Boost. 

Това е нещо като балсам без изплакване, който заглажда, уплътнява и защитава косата. Същевременно ремонтира разцепените крайчета. Подходящ е за всички типове коса. Най-вече за силно увредени коси с разцепени краища, сухи и изтощени, които са подложени на прекомерно миене и стайлинг. 
Начин на използване: 
*след шампоана, на влажна или суха коса;
*втрийте и масажирайте по дължините и в краищата на косата;
*не отмивайте. 
Състав:

Aqua, (Water), Glycerin, Propylene, Glycol, Polyquaternium-10, Guar, Hydroxypropyltrimonium, Chloride, PVP, Amodimethicone, Trideceth-12, Cetrimonium, Chloride, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Hydrolyzed, Keratin, PEG/PPG-20, /, 15, Dimethicone, PEG-8, Methicone, Cyclomethicone, Phenyl, Trimethicone, Stearalkonium Chloride, Citric Acid, Parfum (Fragrance), Amyl Cinnamal, Hydroxycitronellal,Hydroxyisohexyl, 3-Cyclohexene, Carboxaldehyde, Butylphenyl, Methylpropional, Linalool, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, CI, 17200, (Red, 33).
Харесва ли ви опаковката? Мнооогооо е сладурска според мен. В наситени, изкрящи неонови цветове. Лесно се нанася, като си има помпичка, която се отваря с on/off завъртане. Балсамът е течен. На цвят е бял. Мирише великолепно и супер вкусно. Много сладко, като на бонбонки и сладкиши. Използвала съм го върху суха и мокра коса. Изцъквам две помпички. Наблягам на дължините и особено крайчетата. Косата ми става лъскава, загладена и плътна. Не оставя лепкава или мазна следа. Помага по-лесно да я сресвам и да не се наелекрезирва и заплита. Хидратира косата и я прави мееекааа. Прави косата да изглежда супер здрава. Уханието се пренася на косата ми и е просто божествено. Определено цялото използване на Ego Boost ме развеселява. И името на продукта определено му е дадено с право. Leave - in conditioner-a заздравява косата и я прави да изглежда като след фризьорски салон, което със сигурност ме кара да повдигна егото си. Ouu, Yeahh...!!!
Опаковка от 237 мл. взех за 18.90 лева. Напълно достъпна цена за огромното количество божествен елексир за вашата коса. Силно препоръчвам Ego Boost!
Smiles! ت

1 коментар:

  1. Винаги ме заинтригуват продуктите на Tigi, изглеждат много весело и никога не са скучни... Определено thumbs up :)

    ОтговорИзтриване