Avene YstheAl контур очи и устни

декември 02, 2014 Maia Georgieva 0 Comments

Здравейтееее!!!
Ще ви покажа най-новото си кремче за околоочната зона и контура на устните.

То е на Avene и се казва YstheAl - крем против бръчки, бръчици, мимически бръчки, загуба на тонус и блясък на кожата (25+).

15 мл. е и останах много приятно изненадана от поредната възхитителна опаковка. Понякога опаковките на Avene са истински творения! Това заключих след няколко успешни използвания на продукти до края. Консистенцията им се запази такава, каквато беше след отваряне на продукта за първи път. Никога до сега не съм имала повредена помпичка, счупена капачка или напукан продукт. А честно да си кажа не съм от най-внимателните. 

Нямах търпение да опитам крема! Веднага го извадих от картонената кутийка, набързо разгледах изумителната опаковка и извадих крем. На цвят е кремав и не усетих аромат. Бързо го нанесох. Първото нанасяне винаги е много важно за мен и до голяма степен то е решаващо. Ако забележа, че има неприятна за мен миризма или пък, че консистенцията не ми понася, бързо прекратявам с дадения продукт. Слагайки от крема около очите си, веднага усетих зоната по-мека и гладка. Върху кожата остана едно приятно кадифено чувство. Да, със сигурност се усеща, че кремът е там и действието му е видимо. Кожата около очите ми седи значително по-бодра, изгладена и озарена. Няма никакво парене или щипене на очите. След всекидневно използване всяка вечер почти месец, мога да заявя, че Avene отново надминаха себе си в грижата за кожата ни. 

А вие опитахте ли го?

0 коментара: