Lollipop Cosmetics Serie Italia #Coco Matte

декември 10, 2014 Maia Georgieva 1 Comments

Здравейте!

Това е една много хубава палитра с три цвята сенки за очи на Lollipop Cosmetics


Името й е COCO MATTE и е от серията Serie Italia на Lollipop Cosmetics. Това е нова серия, която предлагат от скоро и включва палитри със сенки, ружове, червила, бронзанти. Те са направени така, че всеки може да подбере сам какво и кои цветове би желал да опита и да постави в празните магнитни палитри. Всички продукти от тази серия са произведени в Италия и са предназначени за професионална употреба. Не съдържат парабени и аромати. 



Секните за очи ме грабнаха веднага!

Палитрата е много здрава и е направена супер компактно. Магнитите позволяват просто да махнеш или завъртиш капачето, за да я отвориш. Сенките, които имам аз са три прелестни матови цвята - бял, кафяв и черен. С тяхна помощ може да се постигне чудесен резултат. Лично аз смесвам и трите цвята като поставям белия върху целия клепач, отгоре нанасям кафявото и само в края леко от черното. Само с няколко движения на четката успявам да ги смеся и прелея. Комбинират се идеално. На допир са просто вълшебни, направо се топят. Толкова са нежни и приятни. Съвсем леко се разпрашават, когато си взема от тях. Супер пигментирани са и е необходимо малко, за да постигна желания резултат. Слагам си от тях вече няколко дена и мога да кажа, че нито веднъж не ми се е случило да се съберат на клепача ми или да избледнеят в края на деня. 
Цък тук, за да сравните колко реални изглеждат цветовете в сайта, където се предлагат. Цената им е 20 лева, но в момента са намалени на 17 лева. 
Много ми се иска да опитам и ружовете и бронзантите. Пък и със сигурност и червилата няма да подмина :)
Хубав и позитивен ден! :)

1 коментар: