Maybelline Baby Lips

февруари 08, 2015 Maia Georgieva 1 Comments

Ииииииииии........ хоп!
Пак съм тук :)
Тук съм, за Ви покажа нещо! Упс, всъщност са няколко неща!
Даааааа... любимите малки сладки Baby lips-чета на Maybelline. Те нашумяха супер мноогооо през изминалата година и станаха абсолютен хит. Като погледнеш това са балсами за устни, но все пак не какви да са балсами. Първото, което хваща окото е тяхната ултра, мега, сладичка опаковка. Толкова са шарени, ярки и добре обрисувани, че няма как да не ги хареса човек. Другото, което също привлича е това, че освен да подхранват устните, им дават и нежен цвят. А последното е наситеният плодов аромат, който лъха от тях. Плюс това безцветните варианти имат и слънцезащитен фактор 20.
Baby Lips-овете могат да се открият лесно по магазините на различни цени. Препоръчителната им цена за месец феруари е 3.99 лева. Като цената може да стигне до 7 лева за един балсам в зависимост от магазина. Тук съм виждала общо 6 вида - 3 безцветни и 3 с цвят. Докато в нета съм виждала още мноогооо видове, които не знам кога ще внесат и тук. :) Ще очакваме :)

Имам четири от тях. Три са с цвят и един е без цвят. Това са Peach kiss, Pink punch, Cherry me и Quenched. Падна голяма забава, когато ги опитах за първи път :)


Лилавият е Peach kiss. Той е и любимият ми. Има много приятен аромат на прасковка. Цветът е му е светло кафяв, с множество блястящи частички. Седи много нежно и приятно върху устните. Нанасям го постоянно и редовно си го нося с мен в чантата си. Като ям и пия нещо, се изтрива от устните и е необходимо отново да го нанеса. Като цяло се задържа за около час, два, а след това спирам да го чувствам върху устните си, но са станали много мекички и ненапукани.

Розовият е Pink punch. Ухае плодово (маракуя и прасковена нотка). Има розов цвят. Върху устните стои мноогооо наситено светло розов цвят. Който търси червило с подобен цвят, може да се довери на този балсам. Хем ще омекоти и подхрани устните си. 

Оранжевият е Cherry me и е следващият ми по любимост след Peach kiss. Червен е на цвят и мирише на черешка. Чак не мога да повярвам колко истински са им ароматите. Върху устните седи много приятно червенко. Не е наситен и натрапчив червен цвят, а съвсем лек и полупрозрачен. Много ми допада как стои! Омекотява много приятно устните.

Синият е Quenched. Прозрачен е, има aромат на босилек и лимон, със SPF 20. Той е типичният представител на подхранващ глос. Стои прозрачен върху устните. Дори и няколко пъти да мина с него, не се напластява и нямам неприятно мазно усещане. Не се събира в крайчетата на устата или по устните. Доста добро решение, ако имате нужда да предпазите устните си от студа и да им придадете лек блясък.


Кой е вашият любим Maybelline Baby Lips? :)
"No more boring balms!"


Това е за днес от мен!
Гушки :)

1 коментар: