SVR HYDRALIANE CRÈME LEGERE

юни 13, 2015 Maia Georgieva 1 Comments

Здравейте!
Това е новият HYDRALIANE CRÈME LEGERE на SVR. Отличен избор за хора с нормална към мазна кожа като моята. Разбираме се чудесно още от първото нанасяне и вече ми е верен приятел.

Този крем е от новата серия на SVR, която е на пазара от месец май. Серията предлага активна хидратация на чувствителна кожа, базирана на физио-адаптирана вода. Използваната физио-адаптираната вода е специално разработена за хидратация на кожата в лаборатoриите на SVR. Тя е 100% физиологична, 100% изотонична, 99.9% пречистена и 100 пъти по-богата на микроелементи, необходими за кожната хидратация - цинк, манган и магнезий. 
Тя имитира поведението на вътрешноклетъчната вода и запазва целостта на клетките, тъй като има същото осмотично налягане и съдържание на соли. Физио-адаптираната вода се усвоява напълно от кожните клетки, запазва клетъчния баланс и допринася за здравето на кожата. В серията ще откриете четири продукта: - HYDRALIANE CRÈME RICHE 40ml, HYDRALIANE CRÈME LEGERE 40ml и HYDRALIANE BB CRÈME SPF20 40ml в два цвята. 


Интензивен хидратиращ крем за лице с 60% физио-адаптирана вода. Hydraliane Crème Legere осигурява 24-часова хидратация без да оставя мазен филм върху кожата. Флуидна текстура, подходяща за нормална към мазна кожа. Клинично тестван продукт, адаптиран за нуждите на чувствителната кожа.











Така, ето, че започвам да пиша отзива си за трети път и така и не мога да намеря точните думи за това, което искам да напиша. Та...


Текстурата е изключително лекичка, пухкава, не е кремообразна, а по-скоро прилича на флуид или серум. Мноогоо приятна, фина и немазна. Има бял цвят. Само с леко разтъркване се разтапя и става прозрачна, водниста. Намирам ароматът за много приятен, на мен ми ухае на свежа утрин :) 

Нанасям една такава точица като количество по лицето си и хубаво втривам навсякъде. Мееегааа приятно е усещането. Лъхва ме свежест от аромата и го усещам доста дълго време след това. Моментално попива! На секундата! Не знам как го прави, но просто е така! Докато го разнеса по цялото ми лице и хоп, вече е попил. Супер яко е! И макар вече навън да е жегичка, не ми се случва лицето ми да плувва и да се омазнява. Добре се сработи с фон дьо тена и пудрата ми, лицето ми стои безупречно цял ден. Също така е много подходящ и за след плаж. Тогава кожата ми е туптяща, пареща, опъната, суха и изисква огромна доза бърза хидратация, която й набавям чрез крема.



Ако имате мазна кожа, но все пак я чувствате опъната и суха от слънцето през лятото и искате нещо, което да я хидратира и освежи, това е правилният крем!
Усмивки и гушки! Много!

1 коментар:

  1. Супер! Аз имам същия, но за суха кожа, но смятам да започна да го ползвам от есента, защото сега тествам други продукти. Надявам се да останадоволна като теб :)

    ОтговорИзтриване