Tesori d'Oriente душ-крем цвят на лотус

август 24, 2015 Maia Georgieva 0 Comments
















Привет! 

Душ-крем цвят на лотус на италианската козметична линия Tesori d'Oriente.

Лотосът е израз на хармонията, чистота и прераждането. Прекрасният му аромат действа успокояващо, поддържа баланса на аурата и ви зарежда с чиста енергия през целия ден!

Много ми харесваше, докато днес, когато реших да проверя отново как ухае, не ми пръсна в окото и падна жестока люта битка по миене, триене и плакнене. Хаха, но да оставим това настрана. Все още си ми харесва душ крема, въпреки случката. Сама съм си виновна. 

С екстракт от цвят на лотос и мляко от акация. Опаковката е доста стабилна и си има нещо като закачалка. Душ крема стои окачен в банята и май по-скоро е като украшение и част от лоокинга на банята. Сред целия арсенал от душ гелове, понякога се сещам, да се измия с него. :)

Ароматът е много зарибяващ. Доста се усеща. Май повечето продукти на марката имат доста ориенталски, силни аромати. Лично аз си падам по такива и този също ми харесва. Текстурата е кремообразна и гъста. Приятно измива кожата, а ароматът остава по кожата дори и след баня. Може да се открие на цена около 5 лева. 






0 коментара: