AVON червило за 3D обем

септември 15, 2015 Maia Georgieva 0 Comments

Хей, хей!
Честит първи учебен ден на всички!
Пожелавам много хубави емоции и широки усмивки на всички през новата учебна година!

Имам си чисто ново червило, което всъщност е и чисто ново в каталога на AVON. Хайде да видим колко от вас ще успят да разкодират шифъра и ще познаят какво пише тук.
Това е моето предложение:

AVON представя звезден продукт подарък за тези момичета. Ново червило 3D идва тази есен, момиче се превръща в принцеса. С тези цветове момичето през нощта приковава влюбени погледи и получава целувки по устните.Червилото с цвят на ягода и блестящи частици, което кара мьжете да се влюбят и да се обадят на принцесата.

Това е правилният отговор и ето какво гласи кодираното съобщение:
Червилото съдържа колаген, ретинол, кофеин и масла от нар и жожоба. Те правят устните да изглеждат по-плътни, попълват контура на устните, оформят ги и подобряват тяхната еластичност и хидратация. Има SPF 15 и възможност да избирате измежду 15 различни нюанса. Моето носи сладкото име #Berry Cute. Мммням :) Веднага му се нахвърлих, сори, че дори не успях да го щракна преди това :)




През последните няколко дена нося червилото всекидневно и много, ама много ми допада. Бих казала дори, че се пристрастих към цвета му. Не бих предположила, че ще харесам тъмно лилав цвят за устните ми. А сега дори бих казала, че ми отива. Отива на тъмната ми кожа с тен от лятото, на кестенявата ми коса, станала тон по-светла от лятното слънце. Дори сякаш прави зъбите ми да изглеждат по-бели. И да, прелестен есенен нюанс за моите устни.... и за устните на сестра ми, която също му е фенка!


До сега избирах червила във всички нюанси на червеното и кафявото за есента. За първи път попадам на по-различен цвят, който ми пасна идеално. Цвятът е подходящ за носене както през вечерта за късни излизания, така и през деня за работа. Нанася се плавно и леко по устните. Кремообразно е и много мекичко като консистенция. Не е супер дълготрайно, защото при пийване и хапване се износва и трябва да се подновява. Остава само контур, а в средата на устните се е изтрило. В последния каталог на AVON е намалено на 6.90 лева, a реалната му цена е 11.50 лева. 

Лилави усмивки! :)

0 коментара: