DR Renaud - ВВ продукти от серията кайсия за перфектен тен

септември 30, 2015 Maia Georgieva 0 Comments

Здравейте, сладички мои любители!
Очаквате ли следващата публикация? А интересно ли ви е за какво ще бъде? Навярно да :)


Е, веднага си казвам. В следващите публикации ще представя три продукта на DR Renaud, които харесах от пръв поглед и много исках да опитам. Разбира се, направих го и съм изключително пленена от тях! Пиша им 6+ и отвсякъде погледнато са перфектни. Аз съм happy and glad, че ги нося върху кожата си и тя изглежда безупречно (аз мисля така, хората около мен мислят така, дори и на снимки излиза уникално хубава).


Серията се казва Перфектен тен кайсия и включва:

*ВВ балсам за устни кайсия 6 в 1 натурал;
*ВВ крем кайсия 7 в 1 натурален тен 50 мл;
*BB крем-коректор за околоочния контур.


Очаквайте подробности идните дни! See you soon... обещавам да не ви държа дълго в напрежение!
Усмивки! :)

0 коментара: