MAC Extended Play Gigablack Lash Mascara

октомври 23, 2015 Maia Georgieva 0 Comments

Как сме днес?
Надявам се, че сте окей и седмицата ви е била успешна. А наслаждавате ли се на есента? Тази седмица за мен мина доста бързо и като цяло все бях в едно такова лентяйско и мързеливо настроение. Все пак беше доста ползотворна и свърших много работа, за което съм хепи. Също така искам да споделя с вас, че вече имам над 100 000 влизания в блога. Вече броячът показва толкова. Е, благодаря ви, че ме четете и следите с интерес!

Днес с една кратичка публикация споделям колко изненадана останах от спиралата на MAC - Extended Play Gigablack Lash. За мен това е една супер популярна спирала и исках да я опитам толкова много....
На пръв поглед опаковката, а и четката ми се сториха доста малки. Също така в началото беше доста течна, но с времето се сгъсти. Постепенно свикнах да работя с тънката четка и дори ми стана супер лесничко да го правя. Доста ми хареса как с лекота успявах да сложа от спиралата на долните мигли без да се изцапам. Бих казала, че придава по-скоро повече дължина, отколкото обем. Така че, ако търсите по-дълги мигли, тази спирала е за вас. Не прави миглите тежки и драматично черни, а придава по-лек ефект, като само леко ги подчертава. Мога да добавя и че прекрасно извива миглите. Според мен е идеална за дневен грим и по-натурално излъчване.

Докато я използвах не съм забелязала да се рони и не дразнеше очите ми. Останах с много добри впечатления от спиралата и смятам, че напълно оправдава цената си. Не си спомням точно колко време я използвах. За жалост вече е суха и трябва да отиде в коша. Обаче, като разчиствам все ми се свиди и решавам да си я оставя. Последният път дори реших да я щракна и да напиша няколко реда като ревю. Опаковката ми се струва, че е метална. Много здрава и в уникално красив син цвят. Определено я искам отново!
И да се забавлявате много този уикенд, нали така?
Разбрано?! :)
Ха, айде с усмивки!

0 коментара: