Two empties

ноември 08, 2015 Maia Georgieva 0 Comments

Дълго се чудих за какво да пиша днес и най-сетне го измислих. Знам, че много ще харесате публикация с празни опаковки. Преди малко набързо снимах това, което стоеше на почетно място в стаята ми цяла седмица и все не се наканвах да снимам. Това са две празни опаковки на крем за лице и лосион за тяло, които сестра ми изразходва докрая наскоро. Имахме още куп други неща, нооо за съжаление отиваха набързо в коша и не успявах да ги спася. 




Първото нещо, което сестра ми изразходва е този крем за лице на L`oreal - Nutri-Gold Silk. В последно време го използваше вечер като нощен крем. Опаковката му е много красива. Бурканчето е доста масивно и тежко, стъклено е, което и на нея и на мен ни харесваше, защото кремът в него си остана еднакъв до края на използването му и изглеждаше доста скъп и класен. Капачката е златиста. Беше 50 мл. и го имахме доста време. Като текстура беше доста плътен, богат, имаше светло розов цвят и доста парфюмен аромат. Отлично хидратираше кожата и я правеше много мека. На мен за дневна грижа ми идваше дори малко мазен, но за сестра ми беше идеален. Действаше най-добре като нощна грижа. Ароматът му оставаше и върху кожата. 


Хидратиращото мляко за тяло Fresh Body Milk на Mixa е идеален за всяко време от годината. Това мисля, че е втората такава голяма туба от 400 мл., която сестра ми изразходва. Универсален е и на всички от семейството ни допадаше, защото е идеален за суха кожа. Действа много добре като я омекотява без да оставя мазно усещане. Също така ароматът му е пленителен, защото мирише на мекота, нежност и като цяло е мнооогоо нежен и деликатен. Помпичката улеснява използването му. Всички продукти на MIXA, които съм имала до сега не са ме разочаровали и бих използвала отново и отново. Имам едно кратко ревю на този лосион и мицеларната им вода ето тук - цък. Ако ви е интересно, можете да го погледнете :)

Усмивки и уютна неделна вечер!
Целувки на всички :*

0 коментара: