Let`s do it... some motivation...

март 30, 2016 Maia Georgieva 0 Comments

Let`s start!

Do something!

You can!






Вече е пролетно, топло и по-разхвърляно...



А като се замисля колко не във форма съм ми призлява. Като се сетя как изглеждах миналата година по това време и как в момента.... Не е като да не съм заформила бузки.


Имам жестока нужда от - няколко кила. Поне 2-3 надолу.

Всеки ден си казвах, че ще се захвана най-после с това ииии... нищо!

Точно в този момент AVON ми пуснаха едно предложение, на което си казах "тъкмо навреме!". И разбира се го приех!

Става дума за по-леко хапване, повече движения и иновативния нов продукт на AVON. Представлява антицелулитна терапия Avon - Solutions Termal-active. 

Относно яденето - понякога похапвам само салата и ми е достатъчно дори и като вечеря. Понякога обаче прекалявам и не спирам да се тъпча, като мога да изям няколко мъфина с един замах. Според мен е добре да се яде от всичко, трябва да има някакъв баланс в това какво избираме и да не прекаляваме. Добре ми действа и когато последното ми хранене за деня е до към 4-5 часа. Понякога го прилагам, трудно се свиква в началото, но не е невъзможно. Първоначално се чувства голям глад към 22-23 часа, а на сутринта си стръвен и изяждаш първото, което видиш. За щастие това трае няколко дена и после се привиква.

За движението - иска ми се да вървя повече. Сега вървя крайно недостатъчно - всеки ден от работа до вкъщи като това отнема около 15 минути. Понякога правим някакви дълги разходки с моя Зайко. Сега очакваме затоплянето, за да станат по-редовни дългите маршрути, по които поемаме. Също така това лято си имах едно много любимо занимание - да клякам. Кляках по над 500 пъти на ден. Беше ми станало като навик и дори да пропуснех само ден без да го правя, се чувствах тежка и не ок в тялото си. Смятам от април да се захвана отново с това позабравено действие. 

Тук можете да хвърлите едно око на няколко идеи за упражнения, подходящи за домашни условия, както и за режим на хранене. 

А сега и накратко за терапията.


Иновативната антицелулитна терапия на Avon - Solutions Termal-active дава възможност на дамите да постигнат един размер по-малко само след 4 седмици. Терапията води до по-стегнат вид и намаляване на целулита като затопля кожата и подобрява микроциркулацията. С новата формула лесно и по забавен начин можем да влезем във форма и да намалим видимостта на целулита като възстановим по-гладкия вид на кожата си.
Тайната на термоактивния серум се съдържа в Л-карнитина, който спомага за изгаряне на мазнините в клетките. Avon Solutions termal-active моментално затопля кожата, като стимулира микроциркулацията, за да ускори процеса на усвояване на активните съставки. Също така подпомага по-бързото изгаряне на мазнините за по-стегнат вид. С нея могат да бъдат третирани проблемни области на корема, бедрата и седалищните части. 
Подходящ е за всякакъв вид кожа и се нанася след душ върху суха кожа. При чувствителна кожа, термоактивния серум се нанася 30 минути след душ за по-нежен загряващ ефект. 

Цената му е 15 лв, като в текущия каталог е на премиерна цена от 6.90 лв. 

Кратко видео, за това как се нанася 
Avon - Solutions Termal-active 


Имам си и сладък масажор, който e много симпатичен и помага за втриването на терапията в кожата.
Тааа-дааа -  спешъл промокод, който осигурява подарък – почистващ продукт за лице при поръчка над 40 лв. от сайта на AVON. Той е: 1SIZEDOWN.

А сега споделете какви са вашите трикове, за да изглеждате във форма и можете да спечелите тази антицелулитна терапия + масажор. Очаквам ви тук - цък :) Успех! :)
-------------------------------------------------------------------------------
След двумесечна употреба на гела е време да споделя своите наблюдения за действието му. Нанасях го почти всяка вечер върху областта на бедрата си. Понякога, ако имах повече време, го използвах и през деня. Гелът се разпределя лесно по кожата. Трябва да се изчака едно известно време да попие, защото иначе може да се изцапат дрехите. Консистенцията беше леко лепнеща. Винаги след това измивах ръцете си. Гледах да не прекалявам с количеството, защото, ако това станеше, започваше да ми пари дооста. Кожата ми не се е зачервявала, по-скоро се усеща един затоплящ ефект, в областта, където съм го нанесла. След това с енергични и бързи движения разтривах гела с масажора. В момента чувствам, че кожата ми е станала по-стегната и еластична. Бедрата ми са по-оформени, но това го дължа и на упраженията, които правих. Смятам, че е добре терапията да се използва в комбинация с лек режим на хранене и упражнения за стягане. 

0 коментара: