Nishane - Munegu

април 14, 2016 Maia Georgieva 0 Comments

Дойде време да представя и последния аромат на Nishane, който имам. Казва се Munegu. Лансиран е през 2015 година. В категорията цветен, мускусен, дървесен.


Отваря се с нотки на кедрово дърво, подправено с кимион и кардамон, а пачулито e подсилено с флорални нюанси.
Дързък аромат, с шикозен, чувствен полутон, създава едно пленително преживяване.

 Връхни нотки: портокал, кедрово дърво


Средни нотки: кимион, кардамон, индийско орехче, здравец, иланг-иланг

Базови нотки: пачули, labdanum, тамян, тютюн, амбра

Munegu е спред моите аромати, тъй като съм почитателка на ориенталски и екзотични аромати, а този е точно такъв. Съвкупност от подправки, портокал, тамян. По кожата остава мускусен, дървесен, леко опушен завършек. Усещам присъствието още на кардамон и тамян.
Изискан, привлекателен, приятен... 
50 мл. - 315 лв. - тук.
1.5 мл. - 10 лв. - тук.

И така, успях да напиша и за последния аромат Nishane, който носих с удоволствие. 
Ако бих могла да направя класация на четирите аромата, които имам, бих ги подредила така:

1. Pasion Choco - заслужено първо място! За мен това е аромат, който ми носи много дух и настроение и нося с кеф :)

2. Pachuli Kozha и Munegu - поставям ги заедно на второ място - харесват ми едвакво и също ги използвах с кеф.

3. Afrika Olifant - идва ми малко по-остър за моя вкус и някак не можах да му свикна, въпреки че се разгръща през целия ден и крайната нотка, която остава доста дълго време, е завладяваща.


Всички аромати Nishane са тотално различни, но и някак си  си приличат по душа и усещане - загадъчност, мистерия, дълбочина. Напомнят за далечна, мистична страна, забулена в чувствени ухания на подправки и екзотика. Страна, носеща своята мистика и история. 
Надявам се поне малко да съм успяла да ви пренеса в света на турските нишови парфюми Nishane и да ви е било интересно.
Днес гледах клипа на песента Mahmut Orhan - Feel feat. Sena Sener и някак си ми напомни имено за тези аромати. Би излязла добра реклама с кадри от него :)

Усмивки :)

0 коментара: